16.2.07

16/02/07 - Felix


Καθώς δεν έχω μάθει να αθετώ τις υποσχέσεις μου, κράτησα την υπόσχεση-απειλή και ανέβασα άλλη μια photo που ανάγεται στην army days περίοδο (χρησιμοποιώ κάποιες αγγλικές λέξεις για να γουστάρει ο αγγλολάγνος φίλος Κ. «Μισάνθρωπος » Π., γνωστός και ως ο Έλληνας Brad Pitt)...
Η συγκεκριμένη φωτογραφία τραβήχτηκε την τελευταία μέρα των Π.Ε.Ν., την ημέρα απονομής του αιματοβαμμένου (εξ ου και το χρώμα) μπερέ...
Εικονίζεται –εκτός από τον Φαντομά- μία από τις μεγαλύτερες μορφές που πέρασαν από τον Ε.Σ. (Ελληνικός Στρατός ή Έχω Σκοπιά ή Έλληνες Συχνοαυνανιζόμενοι): ο Α.Π. ή Silver ή Felix ή Δόγκανος ή «Ξυρίζομαι Χωρίς Αφρό, Γιατί Είμαι Ο Χούλκ» ή «Λούζομαι Στις Καφετέριες Του Κιλκίς» ή «Λαδάκι Στο Κωλαράκι Κύριε Καθηγητά»...
O τίτλος της photo θα μπορούσε να είναι «Το Καλό και το Κακό», «Το γιν και το γιανγκ», αφού η αντίφαση στις εκφράσεις των εικονιζόμενων είναι κάτι παραπάνω από εμφανής... Ο λόγος; Η τσατίλα από τη μία για το τεράστιο νούμερο του μπερέ (άντε τράβα να αγοράσεις άλλο μπερέ τώρα μαλάκα) που γι’ αυτό και δε φορέθηκε, και η χαρά και η περηφάνια από την άλλη για το γεγονός της ημέρας.
Αυτά...
Έπεται συνέχεια (φυσικά)...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Felix φίλε... Όλα τα λεφτά ήτανε τότε...Πολύ το γέλιο λέμε

Ploutwnios είπε...

Κάτσε να ενημερώσω και τον Felix για το blog, να δείς τί γούστα θα βγάλουμε με τις κυριλέ απαντήσεις του...Όπως κάποτε στη Σάντα!

blind wolf είπε...

Α ρε φίλε τι μου θύμισες τώρα..
Πρέπει να γίνει συνάντηση 285

Ploutwnios είπε...

Όσον αφορά τις συναντήσεις της 285, θα ανεβάσω σχετικό post, το οποίο θα μας χαλάσει όλους λιγουλάκι... Θα δείτε. Υπομονή.