13.4.09

Sisters Of Mercy – 12/04/2009, Μύλος

Η κλασσική "1 ώρα και δύο τραγούδια" διάρκεια.
Ο κλασσικός "δε βλέπω ούτε τον σκεμπέ μου" καπνός.
Τα κλασσικά drum machine (λέγε με και Dr. Avalanche).
Με λίγα λόγια, κλασσική συναυλία.

Bonus playback: το μπάσο. Έχω βάσιμες υποψίες ότι και μέρος των φωνητικών και κάποιων κιθαριστικών μερών ήταν κονσέρβα, αλλά από την άλλη εγώ είμαι και καχύποπτος κωλάνθρωπος, άσε που σκορβούτο παθαίνεις μόνο μετά από μεγάλο διάστημα κονσερβοχρησίας. Και τι έγινε μωρέ; Πες ότι έπαιζαν στη Eurovision. Θα τους ψήφιζα.

Αν εξαιρέσω τον καράφλα μπροστά μου με τα ημιgothic-ημίgay χορευτικά του που μου έκοβε τη θέα κατά διαστήματα λόγω των μαρινελλοκινήσεων των κωλόχερών του (και που φλέρταρε επικίνδυνα με την στριφογυριστή τσακνορισική θανατηφόρα κλωτσιά μου), αν εξαιρέσω τον καπνό που απαιτούσε ατομικά φώτα ομίχλης και μάσκα οξυγόνου (καβάντζα από τα πρόσφατα μπουγέλα δακρυγόνων στην πόλη), την αγένεια (ντεμέκ στυλ) του Eldritch που δεν απηύθυνε ούτε τον βήχα του προς το κοινό (καλά που έφυγε από τη σκηνή και πήραν την πρωτοβουλία να μας μιλήσουν οι κιθαρίστες- υποτσουτσέκιά του), την "να πάω τουαλέτα ή θα βρω τις καθαρίστριες στο γυρισμό" διάρκεια της συναυλίας, ήταν μια ικανοποιητική εμπειρία (σε σχέση πάντα με την προηγούμενη ψυχρολουσία-επίσκεψή τους):

Ακούσαμε αρκετά παλιά κομμάτια τους, έβγαλα μερικές photos, τράβηξα κι ένα video στη ζούλα, έδειξα με αστραπιαία (και άρτιας εκτέλεσης) κίνηση την περιοχή των γεννητικών μου οργάνων στον σεκιουριτά που μου είπε ότι απαγορεύονται οι φωτογραφίσεις/βιντεοσκοπήσεις, γελάσαμε με μερικά περιφερόμενα πατρινά καρναβάλια που μας θύμισαν ότι το Τριώδιο μπορεί κάλλιστα να παραταθεί για πολύ μεγάλο (έως και ετήσιο) χρονικό διάστημα, πείραξα τον Βασίλη που του πόνεσε η μέση από την ορθοστασία (εμένα μου πόνεσαν τα γόνατα), μιας και είχα την φαεινή ιδέα να στηθούμε στον Μύλο από τις 8:30, βρήκα εύκολα χώρο να παρκάρω (και χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω κοροϊδιστικοπαρκισιάτικα όπως στο Principal), επέμενα να παραγγέλνω Amstel ενώ το μαγαζί διέθετε μόνο Kaiser και Μύθο και είπαμε κι ένα «ευχαριστώ» από μέσα μας που η συναυλία κράτησε λίγο πάνω από το νομικά προβλεπόμενο για να πάμε μια ώρα αρχύτερα να ξεκουράσουμε τα καταπονημένα κορμιά μας, να χωνέψουμε το playback που φάγαμε και να ρευτούμε την αιθαλομίχλη που κατάπιαμε ως άλλοι Λονδρέζοι…

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όχι τίποτα άλλο, απλά προλαβαίναμε να δούμε και το ΠΑΟΚ ρε συ!
Βασίλης

Ploutwnios είπε...

Να ακόμα ένα θετικό που βγήκε από τη συναυλία, λοιπόν!!!

DR PAKO® είπε...

Άλλη μία συναυλία του Μύλου, στην όποια θα έπρεπε να παρευρεθώ, για να έχω να κράξω (μετά την Μόνικα...).
Καλώς σε ξαναβρήκα, φιλαράκο!!!

Ploutwnios είπε...

Είπα να κρίνω τους S.O.M. κάπως πιο αυστηρά, καθώς αποτελούν ζωντανό, ιστορικό και πολύ σημαντικό κομμάτι της μουσικής και, ως εκ τούτου, έχω περισσότερες απαιτήσεις, αλλά όχι, βρε Πασχαλάκο, να τους παραλληλίσουμε με στραβοκλανιές της μουσικής ιστορίας του τύπου (φυσαρ)Μόνικα! θα σε δαγκώσωωωω!

TheMissKaten είπε...

oraia perases vre...ante na mas xanarthoune!

Argy είπε...

hehehe!
tin alli fora pes k mena!

Ploutwnios είπε...

OK, θα βγάλω ανακοίνωση. Δηλώστε από τώρα συμμετοχές για να κλείσω εγκαίρως κάνα πούλμαν.

DR PAKO® είπε...

Ο λόγος έγινε σχετικά με τον Μύλο, όχι με την σχέση - σύγκριση Μόνικας και S.O.M. ! Ok, Πλουτωνάκο?
Και άντε, πέρνα καμία μέρα από το γκριλ, να τα π(ι)ούμε!!!

Δήμητρα Χαρατσίδου είπε...

Του λάχιστον άκουσες μουσική. Η αποστολή σου ολοκληρώθηκε(έστω και με κακές εντυπώσεις που σου δημιουργήθηκαν για το θέαμα που ΕΙΔΕΣ, ΑΚΟΥΣΕΣ, ΧΟΡΕΨΕΣ (λέμε τώρα), και επέστρεψες με άποψη!!! Αλλοι, πήραν 2 ημέρες άδεια από τη δουλειά (άνευ αποδοχών), πλήρωσαν βενζίνες και ξενοδοχείο για 3, ξαναπλήρωσαν βενζίνες και γύρισαν από την Μαλακάσα 12 Μαίου 2009.... (θα συγκρατηθώ και δεν θα βρωμολογήσω).... με ένα μεγάλο ΚΕΝΟ (+όλα τα υπόλοιπα που περιλαμβάνει το πακέτο των συναισθημάτων και της σωματικής και πνευματικής κατάρρευσης!!!)Για όσους δεν κατάλαβαν: Συναυλία Depeche Mode Μαλακάσα Μάιος 2009 -Η συναυλία που δεν έγινε ποτέ!!! (εξού και "Δε παιζ Mode")

Ploutwnios είπε...

Να παίζεις Λόττο.

Δήμητρα Χαρατσίδου είπε...

γ@@@σέ τα!!!