11.1.08

Ιστορίες ρατσισμού, γεροντοέρωτα και υποκριτικής τέχνης (Το Όσκαρ παρακαλώ!)

Πριν από λίγο καιρό χρειάστηκε να κατηφορίσω Αθήνα. Αγαπημένος προορισμός ούτως ή άλλως, οπότε ευχάριστο το ταξίδι. Επέλεξα να ταξιδέψω by train. Ως γνωστός βιβλιοφάγος, πήρα μαζί μου 2-3 βιβλία για να περάσει ακόμη πιο ευχάριστα το ταξιδάκι. Ανεβαίνω στο όχημα, βρίσκω τη θέση μου – «ωραία», σκέφτομαι, «στο παράθυρο κάθομαι» -απλώνω το φιλήδονο κορμί μου, καθώς και τα ηδονιστικά βιβλία μου στο τραπεζάκι και εγκλιματίζομαι μελετώντας ανθρωποχωροταξικά το χώρο, δηλαδή scanάρω ποιος κάθεται πού.

Μπροστά μου ένα ανήσυχο τεμάχιο θηλυκού γένους, το οποίο μέχρι να ξεκινήσει το τρένο προσπαθούσε να συνεννοηθεί με τον -έξω από το τρένο- νέγρο boyfriend του για το πού ακριβώς κάθεται για να της στείλει φιλάκια, καθότι αδιαφανές (καθρέφτης) το τζάμι του παραθύρου από την έξω μεριά. Όπως ήταν αναμενόμενο, μέχρι να καταλάβει ο boyfriend πού ακριβώς πίσω από τον καθρέφτη κάθεται το girlfriend του, εισέπραξα αρκετά καυτά νέγρικα φιλιά (ευτυχώς χωρίς γλώσσες και σάλια)! Καθώς είχα αυταφοδεύσει (κοινώς, χεστεί πάνω μου) στα γέλια από το όλο σκηνικό και τις απέλπιδες προσπάθειες του σοκολατί ζογκλέρ φιλιών, γυρνάω στον διπλανό μου και του λέω:

«Να δεις που θα μας τον σφυρίξει κιόλας η μαϊμού στο τέλος»,

και η αυταφόδευση μετατράπηκε σε μαζική συνουσία (κοινώς, γαμ***καμε στο γέλιο), καθώς το άκουσε και ο απέναντι του διπλανού μου, δηλ. ο διαγωνίως απέναντί μου (με παρακολουθείτε ή να μιλήσουμε για γεωμετρία;) και ξέσπασε σε γέλια και έτσι τα χαζά γελαστά παιδιά γίναμε τρία. Δυστυχώς όμως το άκουσε και η ακριβώς απέναντί μου και αισθάνθηκα σαν ακατέργαστο ρατσιστικό γουρούνι (λέγε με και Αδόλφο). Τί να της έλεγα; «Πλάκα κάνω»; Δεν είπα τίποτα και άρχισα να διαβάζω το βιβλίο μου. Πρέπει να ήταν το «Αναφορά στον Γκρέκο» του Μέγιστου.

Σε κάποια στιγμή έρχεται μια θείτσα (εντάξει, ψιλογριά ήταν, αλλά είμαι ευγενικό αγόρι...κάπου-κάπου) και κάθεται δίπλα μου, καθώς ο διπλανός μου εκτός από υπέροχη αίσθηση του χιούμορ είχε και κακή σχέση με τους αριθμούς και είχε κάτσει σε λάθος θέση. Σηκώνεται αυτός, κάθεται το μουσείο. Κοιτάζω τον διαγωνίως απέναντί μου (η απέναντί μου ακόμα αγριεμένη ήταν) και του κλείνω το μάτι με περιπαικτικό ύφος «είδες τί γκομενάκι έκατσε δίπλα μου;». Γελάει αυτός, αγριεύει η γραία δίπλα μου.

«Δεύτερη πατάτα» σκέφτομαι και επανέρχομαι στο βιβλίο μου αποφασισμένος να μην ξανασηκώσω το κεφάλι μέχρι να φτάσω Αθήνα. Α, και να αγοράσω πατατάκια λίγο αργότερα.

Έλα όμως που η ημι-αποσύνθεση δίπλα μου μάλλον το ξανασκέφτηκε και από αγριεμένη στρίντζω μετατράπηκε σε μελιστάλαχτη πιπινοκυνηγό και με ζάλισε στις ερωτήσεις: «Από πού είσαι», «Διαβάζεις πολύ, ε;» και αλλά πρωτότυπα. «Φτού!» σκέφτηκα, «δε θα με αφήσει να διαβάσω με την ησυχία μου το κορίτσι-ναφθαλίνη!».
Ως επίσης γνωστός οξύθυμος και παλιοχαρακτήρας, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν να της πω ότι μου έχει προκαλέσει πρήξιμο των γεννητικών μου αδένων και να την ταϊσω το παπούτσι μου! Το δεύτερο που σκέφτηκα όμως ήταν ότι δεν είναι σωστό και ότι έχω ακριβοπληρώσει τα παπούτσια κι έτσι άρχισα να ψάχνω για κάποια άλλη τακτική. Η πιο ευγενική παραλλαγή της ίδιας τακτικής πάλι θα ακούγονταν κάπως αγενής, άσε που ελλόχευε και ο κίνδυνος να ανέβει (όχι η πίεση) η libido της θείτσας από τον αισθησιακό τόνο που παίρνει η φωνή μου όταν γίνομαι ευγενικός και να οδηγηθούμε σε έναν γεροντοέρωτα όλο τρέλα σαν να ήταν η τελευταία μας φορά (η δική της, σίγουρα).

«Τί να κάνω; Τί να κάνω;», αναρωτιόμουν για αρκετά λεπτά, μέχρι που μου ήρθε Η ιδέα, Η σύλληψις! Βγάζω την «ταυτότητα» του Τεχνικού Επιμελητηρίου και καθώς με πλησιάζει για 666η φορά για να μου κάνει την 666η διαβολικά πρωτότυπη ερωτησοπαρατήρηση, της κολλάω την ταυτότητα στη μούρη και με αυστηρό, σοβαρό μπατσοασφαλίτικο τόνο της λέω:

«Παρακαλώ μην μου αποσπάτε την προσοχή! Βρίσκομαι σε μυστική αποστολή!».
Κόκκαλο η θεία, έτοιμος να γελάσει ο διαγωνίως απέναντί μου, εντυπωσιασμένη (και ελαφρώς ερεθισμένη απ' ότι ψυχανεμίστηκα) η απέναντί μου κι εγώ σκυμμένος πάνω από το βιβλίο μου μονολογώντας:

«Τί Πολυτεχνείο και μαλακίες, σε δραματική σχολή έπρεπε να πάω...»

90 σχόλια:

DR PAKO® είπε...

AND THE OSCAR GOES...TO PLOUTWNIOS!Eisai mourlos,alla nomizw pws auto pou ezhses htan apla ena para8uro ths mellontikhs zwhs sou...ante,bres me to kalo thn gria sou,gia na hremhsoume ki emeis apo thn trela sou!Xixi!Ta leme,man!Let's go for a coffee!!!

Νek είπε...

Εσυ ήσουν αυτός που ειρωνέυτικε το κορίτσι μου?
ΧΑΧΑΧΑΧΑ


σωστός ο Πλουτωνιος!!

Argy είπε...

Xaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxa
gamatos! to mono pou den perimena na akousw!!!
sto alo taksidi pou 8a kanw eisai prokeklimenos!

TheMissKaten είπε...

xaxaxa...ontos sou axizei to oscar! re ploutw ki ego taxidevo syxna me to ellhniko OSE, giati den se petyxa pote. thn epomenh fora pou tha xanataxidepseis me treno na mas peis na kanonisoume mia parastash on the road. thn exoume anagkh thn ellhnikh epitheorhsh! really...

marilia είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Δεν παλεύεσαι! Μακριά απ' τον ανιψιό! Φωτογραφίες με... ζουμ και τα φιλάκια που του στέλνουμε εξ αποστάσεως! Φαντάσου να μιλήσει το παιδί και να αρχίσει να λέει τέτοια!!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Καλή χρονιά! Γερός, δυνατός, ευτυχισμένος! :)

Παπίτσα είπε...

Ποοοοοοοο, τι έκανε ο τεράστιος !!!!!!!!
χαχαχαχα και πάλι χαχαχαχα

sardela είπε...

ego pali isa isa mpika gia ligo kai de prolavaino na diavaso tis istories...apla diavasa tin arxi ligo kai exo na po oy ra ratsista!! :PP tha diavaso tin istoria olakeri me tin isixia moy ayrio kai tha sxoliaso :))

Ploutwnios είπε...

Να οργανώσουμε ένα ταξιδάκι με τρένο με αδιάφορο προορισμό. Προσκεκλημένοι όλοι οι blogόφιλοι. Συμπεριλαμβάνονται και οι αφανείς φίλοι που απλά διαβάζουν, αλλά ποτέ δε αφήνουν σχολιάκι.

Marillia,καλή χρονιά και σε σένα. Μην ανησυχείς, τον ανηψιό μου θα τον κάνω μεγάλο τσακαλάκι!

Dimitris είπε...

Apsogos opws panta....kairos itan na postaris.....

sardela είπε...

re ai me toys ratsismoys soy toso oson afora ton egxromo,oso kai ti thitsa!!!!!!!!! diavasa olo to post !!!! eimai mesa gia to taksidi me treno me agnosto proorismo kai tha akoyme sa xalaki to train of love :PP

tsontomar είπε...

Είσαι θεός, ήλιος καλοκαιρινός.
Υπέροχη ιστορία!
Γιατί όμως δεν έχωσες? Αρεμπαςκιςπουστς?
Τέτοιες ευκαιρίες δεν τις χάνουν.

Πολύ δυνατή δικαιολογία. Με έκανες και γέλασα με τα προβλήματά που έχω ο κακόμοιρης. Κολαράκι έπιασες τουλάχιστον?
Μαλακία σου πάντως. Εγώ έναν γρήγορο στο τραντασόμενο τραίνο θα της τον έριχνα σαν γνωστός milf hunter που είμαι.
Ελπίζω την άλλη φορά να μην έχεις παρόμοιες δικαιολογίες.

P.S. Η αγαπημένη μου ασχολία στο τραίνο είναι να φτιάχνω μπαλίτσες με τα κακαδάκια μου με τις ώρες. Τι βιβλία και μαλακίες. Να κοιτάς τα τοπία και να δημιουργείς. Τρελαίνομαι. Αφού δε φυσάω τη μύτη μου για κάνα δυο βδομάδες πριν το ταξίδι για να έχω fresh material, ως γνωστός γλύπτης που είμαι.

P.S. 2. Πρέπει να είναι πολύ γκαβλιάριδες οι μαυρούκοι. Συνεχίζοντας την δική σου αναφορά στο γεγονός, και εγώ πριν χρόνια, σε βραδινή μου πτήση με την 505, στο διπλανό κρεβάτι ήταν ένας μαυρούκος και από πάνω του η ελληνίδα φιλενάδα του. Μετά από λίγο, κατέβηκε αυτή κάτω και κάνανε αγκαλίτσες και γουτσουγούτσου. Λες να παθαίνουν κάτι οι ελληνίδες με τους φίλους μεγαλοπρεπείς αφρικανούς? Λες να φταίει το 45άρι? Και εμείς που δουλεύουμε σε κινέζικο τι να πούμε δηλαδή!

sardela είπε...

proton ioyyyyyyyyyyyy me aidiases me ton tropo poy pernas tin ora soy sto treno !!
deyteron malon oi afrikanoi einai kala paidia!! mi paei to noy sas sto poniro amesos!!irthan ellada kai oyte poy akoygonte...den exoyn kanei kako se kanenan ellina ,oyte klevoyn oyte dolofonoyno :PP

tsontomar είπε...

Μα ποιος είπε για ρατσιστικές διαθέσεις Σαρβέλα μου?

Για το μέγεθος της μπάμιας τους αναφερόμαστε?Εκεί που πονάνε, οι υπόλοιποι φυσικά. Όχι εμείς!

Σταρχίδιαμ τι χρώμα είναι ο καθένας και τι κάνει στη ζωή του.
Κλάιν.

Ploutwnios είπε...

Μην αυταπάσθε τέκνα μου. Όλοι είμαστε "ρατσιστές" σε κάποια θέματα. ΄Αλλος με τους μαύρους, άλλος με τους gay, άλλος με τους χοντρούς, τους κομμουνιστές, τους φασίστες, τους χοντρούς, τους άσχημους, τους γιάπηδες, τα φρικιά, τους πλούσιους, τους emo, τους trendy, τους κλάιν, τους μάιν, τους μεν, τους δε, τους...τους...τους... Διαλέξτε κατηγορία!

Εγώ είμαι ρατσιστής με τους ηλίθιους. Με τους ηλιθιότερους από μένα τουλάχιστον.

Άλλος; Δε βλέπω χέρια!

sardela είπε...

tsontomaritsa plakitsa ekana more ayto elipe na anaferomoyn sovara se ratsismo!!
ego pali eimai ratsistria se oloys toys tomeis ektos ap toys egxromoys :PP kai gia na prolavo kakentrexi sxolia,apla toys simpatho :))

Argy είπε...

Tsontomar mou anoikses tin oreksi pali..!!!!
8ymise mou sto taksidi pou 8a organwsei o Ploutwnios gia tous Blogger's me traino na mi katsw dipla sou:)...
Mallon pisw apo kanena maurouli 8a trexw!!!:P
egw eimai terma ratsistis me tous axaristous laous..Tyxenei na geitoniazoume me autous...


from DIMITRIS
Psogos opos panta...kairos itan na Poustareis...

auto i8ele na sou pei o an8rwpos alla ... exe xari.. i kalytera exe gousto pou elege kai enas gnwstos mou.Mperdeue to ''exe xari'' me to ''exe gousto'' poly gelios an8rwpos..

AA kai egw eimai pio ili8ios apo sena PL.!!!!

Παπίτσα είπε...

Πωπω, τι σίχαμα που είσαι Μαρικούλα!!!
Γιακ!

tsontomar είπε...

Ούτε ένα αστειάκι καλέ δε σηκώνετε?
Είναι δυνατόν μια λεπτεπίλεπτη όπως εγώ να κάνει τέτοια πράγματα?
Εντάξει, είμαι ένα σίχαμα και μισό αλλά όχι και έτσι. Ένα μπαλάκι μέχρι τα Τέμπη είναι αρκετό.

Όσο για το ρατσισμό, σταρχίδαμ είμαι ανώτερος άνθρωπος εγώ, δεν ασχολούμαι με τους κατώτερους χρωματικά, πολιτικά, φυλετθικά,θρησκευτικά. Εμείς της άριας φυλής αγαπάμε τους ανθρώπους και όταν δε μας φέρονται σωστά καίμε το χωριό.

Ploutwnios είπε...

Πάντως πέρα από το χαβαλέ, ένα πράγμα κρατάω απ' όλα αυτά που ειπώθηκαν μέχρι στιγμής:
"Με έκανες και γέλασα με τα προβλήματα που έχω ο κακομοίρης".
Τομάρι, αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, τότε βρήκα ένα λόγο για τον οποίο μπορώ να πω ότι άξιζε να γράψω 2-3 αράδες.
Ελπίζω τα προβλήματά σου είναι προβληματάκια και περαστικά.

sardela είπε...

ontos perastika naa einai kai an den einai na kapseis ayton pou sta prokalese:PP

tsontomar είπε...

Όλα καλά παιδιά. Ευχαριστώ. Απλά μια γενική παρατήρηση έκανα. Είμαι καλύτερα. Νομίζω, πιστεύω. Μάλλον θα δείξει.
Προς το παρόν τρέχω σαν πουτάνα (γιατί πάντα σαν πούστης να τρέχω), μεγάλος ερευνητής. Από υγεία καλύτερα.
Έχω λίγο χρόνο για να γράψω κάτι καλό. Σύντομα όμως ετοιμάζω μεγάλο ρεπορτάζ και αναρτήσεις που θα μείνουν στην ιστορία.
Πάντως ήταν μεγαλοπρεπής ιστορία Πλούτε.
Γεια σας Τσίλντρεν. Φιλιά.

sardela είπε...

perimenoyme me agonia to neo soy poyst....ehm....ennoo post :P

xrysopsaraki@ είπε...

telika patatakia efages?
i ebgale kanena taperaki keftedakia
i imi-aposynthesi?

xxx
paliopapakaliati

Ploutwnios είπε...

Χρυσοψαράκι θα φάω! Και ντροπαλό κιόλα(ς)...

xrysopsaraki@ είπε...

ftyse kai ta kokkala...

xxx

sardela είπε...

ax kale exoyme eidilio kai romantzada....saxlanalato tha katantisei !! :PP

xrysopsaraki@ είπε...

tha eimai ston kipo...

xxx

Argy είπε...

Diakrinw ena flert anamesasas??????!!!!
Ploutwnie prosexe to xrysopsaraki:)
xrysopsaraki me tis euxes mou!!! akoma stelneis e??:)

Ploutwnios είπε...

Όχι μωρέ...παιδάκι είναι και παίζει το χρυσοψαράκι μας...

Argy είπε...

Ta panta na perimeneis apo ena xrysopsaraki san auto:)))) akoma ston kypo eisai?!!!

GRIGORA PISW!!!

xrysopsaraki@ είπε...

to flert pou to eides ithela na 'xera..
SORRY argy, tha steilw omws, kapoia (meg)alli stigmi!


*akoma ston khpo, sxediazw praxikopima
lol

xxx

Ploutwnios είπε...

Χρυσοψαράκι, να μην πω τί μου έλεγες χθες το βράδυ...

xrysopsaraki@ είπε...

σήμερα θα σου πω καλύτερα...

grrr..

xxx

Argy είπε...

ti lete telika re paidia!!!!!!:P

DR PAKO® είπε...

Na ta mas,na ta mas...kata t'alla,Ploutw,egw 8a "faw"?Mallon gia sena proorizetai h psarosoupa...;)

sardela είπε...

ax ena eidilio ektilisete mprosta sta matia mas.....notho toso sigkekinimeni ;pp

tsontomar είπε...

klapse apo sugkinisi Sardela,einai megala ta sunesthimata!!!

Argy είπε...

τσοντο ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!

Ploutwnios είπε...

Ρε με το ζόρι παντρειάααα...

DR PAKO® είπε...

Meta apo non stop douleia se soublatzidiko opou gia na thn palepsw,katanalwnw af8ono alkool,na sas pw ena tragoudaki? "Edw uparxei enas erwtas,megalos..."!Ante,ki egw koumparos,Ploutw!Xik!Filares!!!

Argy είπε...

aaaaaaa me to zoriiiii eeee?????

Telika ploutwnie ti sou eipe apo konta ''kalytera'' to xrysopsaraki???
perimenoume me anypomonisia na akousoume!!!oloi...oi koumparoi kai oi filoi!!!

sardela είπε...

ante perimenoyme leptomeries....ego de koimithika apo tin agonia !!!!!!!!!!!!:PPPPPPPPP

xrysopsaraki@ είπε...

sardela mia po eisai tou synafiou
mporei na tuxeis idiaiteris metaxeirishs!
argy kati gallika tou lew!(kai sy broute? ;))
dr na kanw mia paraggelia, tha thn fereis? peinaw :)
pantreia=allergia


PS.egw spitia den kleinw, ki as einai kai tou plouto
NO DRAMA HERE, RENT A DVD!

tsontomar είπε...

Και εγώ που το είχα στάνταρντ,τα έχωσα στο 1.25.Κρίμα!Κουβαδιάστικα.

xrysopsaraki@ είπε...

so sorry tsontomar!

tsontomar (?)


xxx

tsontomar είπε...

ti sorry,mas ekleises to spiti kai tora mas zitas signomi?1000kaki exosa sto bet.
afou einai standard,ti to paleveis?

den peirazei omos!!!
tsontomar???

xrysopsaraki@ είπε...

gyrna to sta froutakia...


xxx

tsontomar είπε...

mono gia froutakia eimai.
edo stoixima den ksero na paizo.
apla gnorizo orologia mias kai eimai megalos filathlologos.

Ploutwnios είπε...

Είσαι U.F.O.;

(Ultimate Filathlologos Online)

sardela είπε...

tsontomar exe elpides ,de teliose tipota akoma!!xrisopsaraki mi mas apogoitepseis kai mi paretise!! :PP kai eyxaristo poy anagnorizeis oti ime toy sinafioy soy...2 psarakia freska(leme tora,ego exo gini mpampogria:P)kai spartarista :PP

xrysopsaraki@ είπε...

o kouloxeris einai mia kali eykairia na gumnasteis
to stoixima na grapseis
dialexe

sardela mia xara fainesai
alla perissotero se soupia mou ferneis m ayta pou les!


THE WEDDING IS OFF FOLKS
ta dwra tha ta kratisoume
eyxaristw

Ploutwnios είπε...

Επειδή το σκηνικό έγινε στο δικό μου μαγαζί (βλογ), τα δώρα θα τα κρατήσω ΟΛΑ εγώ παλιόψαρο!

sardela είπε...

mia dosi soypias tin exo mesa moy,i alithia na legete :PP

xrysopsaraki@ είπε...

fobamai pws tha pame se dikogoro

sardela, kai mono gi ayto tha sou xarisw kanena apo ta dwra MOY!

sardela είπε...

ouaaaaaaaaa

DR PAKO® είπε...

Eleos...ftanei pia...pantreuteite na hsuxasoume kai apo tous 2 sas...ahdeies...

Argy είπε...

sardela exeis mia dosi soupias mesa sou??? den iksera oti trws kai soupies!!

Xrisopsaraki ase tis pantreies kai tis xazomares twra.... den einai kairos gia eksoda!!!!
exeis taksidi!!!!
eimai sto dikosou stratopaido:)

pote 8a mas keraseis ena kafe olous mas edw gia na ly8ei to
8ema????

tsontomar είπε...

ego koumparos leme
nai Plouto.eimai U.F.O.tha xoseis telika?
paradosou stis orekseis toy xrusopsaraki.anef orou....

na pame kai emeis tameio.

Evirules είπε...

Axaxaxaxaxa!!!!
Me ekanes kai gelasa!

Ploutwnios είπε...

Πώς φαίνεται ο άνθρωπΑς με καλό χιούμορ!

Τομάρι, παίξ'το Χ να τα 'κονομήσεις. Δε μ'αφήνει ο Αργύρης να απλώσω χέρι. Δε φταίω εγώ.

Argy είπε...

Vrikes dikaiologia e??? Atimandra

Niptw tas xeiras mou!

Tsonto stis ka8isteriseis 8a paixtoun ola!! posa 8a valeis???

tsontomar είπε...

Πουλάω παραθαλάσσιο οικόπεδο εκτός σχεδίου και τα χώνω όλα στον Πλουτώνιο με φιάσκο πέναλτι στο 88΄, όχι γιατί δεν μπορεί αλλιώς να σκοράρει, αλλά γιατί πονάει περισσότερο έτσι.

Και θα ακούγεται στα μεγάφωνα του σταδίου ‘αποθεώστε τον’ (δεν ξέρω ποια δεσποινίς το λέει, αλλά αυτό έπαιζε το πρωί στο Libero προς τιμήν του Θεού Γαυροφονιά Κουβάλα).

Στην τελική, με τόσα λεφτά αγοράζουμε το παιχνίδι από τον Argy.

Άχαστο στον Άσσο.Τσιμέντο.Μπετόν.O William Hill το κατέβασε από το κουπόνι.

Argy είπε...

Auta off the record tsonto!!!
mi mas paroun kai xampari!!!!

Ανώνυμος είπε...

xriso(kolo)psaraki..
afise ton ployto isixo giati erxesai 2h.. idi anikei alloy!
(k ean den ipakoyseis stis ipodeikseis mou,na etoimasteis gia megalo derby). .


(tha se skiso ployto pou anagkazomai ego na kovo ton aera apo merikes.. )

xrysopsaraki@ είπε...

ston xarizw ton pappoy.

den goustarei to xrysopsaro lemeee...

Ανώνυμος είπε...

gia na exoyme kalo erotima! an goustare to xriso(kolo)psaro tha allaze kati???

Ploutwnios είπε...

Για ψιλικατζή με έχεις kelly;

P.S.: Who the fuck is Kelly???

xrysopsaraki@ είπε...

sti xwristra bazeis kai zele?




PS:kanenas giatros metamfiesmenos tha einai...

Ανώνυμος είπε...

axxx!!! ployto!
na anarotitheis otan tha me koitazeis
sta matia, who is kelly. .

tsontomar είπε...

Τι σουξέ είναι αυτό στις γυναίκες Πλούτε?
Χώσε τώρα που γυρίζει.
Αφού φαίνεται ότι τα στεγνούλια σε γουστέρνουν. 1.10.Άχαστο.

Ανώνυμος είπε...

ti esti stegnoulia tsontomar?
na katalavainoume k emeis tous sinthimatikous xaraktirismous sou..

k peritto ma soy po oti me ployto zoyme megalo erota..
kamia sxesi me "hosimata" poy exeis isos sto myalo sou!

edo iparxei o erotas o megalos,ola ta alla . . .

sardela είπε...

stegnoylia= gkomenakia....exasa episodia kai barethika na diavaso ola ta sxolia alla an katalava ton ployto ton diekdikoyn xrisopraro kai kelly....ante argy kai ployto diekdikiste ton kai eseis na iparxei isoropia kai apo ta dio fila ;PPPPPP

Nightstorm είπε...

EIPA NA PW ENA GEIA MIAS KAI SXOLIASES THN PIC STO BLOG MOU..
TAKE CARE SEE YA

Argy είπε...

Wste Plouto evales kai alli sto paixnidi!!! Den sou ftanoun To Xrysopsaraki kai i Kelly!! evales kai tin Nightstorm....

KANTE OLES PISW,DIKOS MOU EINAI!!!!!!!8a valw ta dynata mou Sardela

Tsonto vale ola sou ta lefta ton exw ton ploto....

Ανώνυμος είπε...

ton kolo sas kato sto patoma na varate k to kefali sas ston toixo...
o ploytonios anikei to me!!!

sardela είπε...

o re sfagiiiiiiiiiiii :)))
argy bgaleme asproprosopi :PP

Sheena είπε...

Χαχα,train racism...και γαμώ!

tsontomar είπε...

Πολύ φοβάμαι τις εκπλήξεις!
Αν και φορτώνω όλα τα χωράφια με τις ελιές στον Αργυ με 1.55, πολύ φοβάμαι ότι θα κουβαδιαστώ.

sardela είπε...

ela ligo poy amfisviteis ton argy....diladis esi pisteyeis pos exeis perisoteres pithanotites na apoktiseis to epathlo onomati ploytonios??eyge gia tin aythopepioithisi sou:PP

Sotona Dos είπε...

Γιατι δεν λες ολη την αληθεια?
Το τηλεφωνο το πηρες απο το μωρο.

Ploutwnios είπε...

Στερεότυπε, θα σου τεντώσω το κορμάκι αν σε πετύχω.

Argy είπε...

E FTANEI PLOUTWNIE epitelous OXI kai ton Stereotype...
exeis anoiksei 5 metopa!!!edw paizontai periousies kai elies(vl.Tsonto)
k sy ton xava sou...ton xalva sou...
Exeis enan tropo pantws aaax! vre mi se matiaksw!!!

tsontomar είπε...

Πλουτώνιε, μην ακούς κανέναν,
Πήγαινε για χάι σκορ.

sardela είπε...

o ploytonios katantaei eristikos! exei anoiksei 5 metopa alla den endidei se kanena !! ainte apofasise ra na koimithoyme isixa !! na teliosoyn kai ta stiximata!! travas poli to skoini !! i katastasi einai tetameni !! tha skasoyme oloi !! :PP

DR PAKO® είπε...

1)Den egrafa ws Kelly...eleos,Ploutw..
2)Egw giati eimai sthn apeksw,Ploutw?Oute ena uponoumeno,oute ena "karfaki"?Snif...
Kalh bdomada se olous...snif,snif,den me 8elei o Ploutw...

tsontomar είπε...

Πλούτε τινάζεις την Μπάνκα στον αέρα,συνέχισε στον ίδιο βασανιστικό ρυθμό για τα γκομενάκια.Έχουν σκάσει απο το κακό τους.όταν έρθει η ώρα και δεν προλαβαίνεις εδώ είμαιεγώ,

sardela είπε...

gia soy re maria fileysplaxni !! se paradexome!! mesa stin anidioteleia!! ta panta gia ton sinanthropo !!!!! :)ploytonie frontise na petakseis kana erotiko iponooymeno ston pako min exoyme alla !!

tsontomar είπε...

γνωστός φίλος μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων, μουτουελιστής.

DR PAKO® είπε...

Sardela,thanks re su!Telika mono esu me katalabaineis apo ta ix8uoeidh!(karfaki).Ton RESPECT mou!

sardela είπε...

se eyxaristo gia ton sevasmo soy pako..den einai adikos :PP
tsontomaria makari na itan oloi san esena !!!!!:PP