6.12.07

Περί σεξουαλικής παρενoχλήσεως εν ώρα εργασίας (Σκύλα!!!)

Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές, δίπλα μου βαριανασαίνει μισοκοιμισμένο το θηρίο-φύλακας της επιχείρησης στην οποία εργάζομαι. Και μόνο στην ιδέα ότι μπορεί να ξυπνήσει από τον ήχο των πλήκτρων ανατριχιάζω ολόκληρος (ρε μπας και κάνει ρεύμα;)...

Συνεχίζοντας την πληκτρολόγηση –με τα δάχτυλα μου να χορεύουν με τη χάρη μπαλαρίνας για να αποφευχθεί πιθανό αιματοκύλισμα- κοιτάζω με την άκρη των ματιών μου τη σκύλα της κολάσεως, τη γυναίκα του μυθικού Κέρβερου να αναπαύεται... ποιος ξέρει ποιόν άτυχο περαστικό χωνεύει αυτή τη στιγμή στα κολασμένα της σωθικά...

Τώρα τελευταία όλο με περιτριγυρίζει, όλο μπαίνει στο γραφείο μου (χωρίς να χτυπήσει παρακαλώ!!!) και όλο με κοιτάει με ένα περίεργο και καχύποπτο βλέμμα... Ψυχανεμίζομαι ότι την έχει βάλει ο εργοδότης μου (δε λέω «αφεντικό»...μόνο τα σκυλιά έχουν αφεντικά!) να με ρουφιανεύει...

Jessy το όνομά της και τρομοκρατία το επάγγελμά της!!!
Τί να λέω όμως;! Ορίστε! Δείτε και μόνοι σας την εικονογραφημένη συνέχεια της ιστορίας!



Κοιμάται...

Δώστε βάση στις πιτζάμες!
Αδιαμφισβήτητα διεστραμμένη προσωπικότητα...





Ωχ, ξύπνησε! Πού να κρυφτώ;!






Άσχημα τα πράγματα!!! Ετοιμάζεται να μου χυμίξει!







«Εεεεεπ!!! Τί γράφεις εσύ εδώ ΡΕ;!!!»
Το βλέμμα τα λέει όλα! (Από την τρομάρα μου μού έπεσε το στυλό...)

«Ε....τίποτα, τίποτα...»
«Λέγε!!! Δε λες ε; Δεν πειράζει, θα σου δείξω εγώ!!!»

Ακολούθησε πάλη!!!



Την αιφνιδίασα σκουντώντας την ξαφνικά και πήρα για λίγο το πάνω χέρι.







Εφάρμοσα τη λαβή «κάνε με να μοιάζω με φώκια».






Τελικά, όμως –παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μου- έχασα...

«Ψοφίμι! Με ‘μένα πήγες να τα βάλεις;! Θα σου χαρίσω όμως τη ζωή και ξέρω και πώς θα μου το ξεπληρώσεις!»
«Πώς;»
«Καταρχήν, θα μου αγοράσεις ακριβό σκυλόρουχο για τις βραδινές μου εμφανίσεις. Το θέλω σε κόκκινο... της φωτιάς! Μετά, θα με βγάλεις έξω για χορό... Μετά.... ΧΧΧ...»
«-Γκουλπ-» (Ηχητική προσομοίωση λαιμού που ξεροκαταπίνει από σαστιμάρα...)


Τί να έκανα; Ενέδωσα...

Χορεύοντας με την Jessy,

η οποία φοράει την πανάκριβη τουαλέτα που της αγόρασα.






Με την Jessy σε ιδιαίτερες στιγμές...

(Για σκύλος είχε μια χαρά στήθος πάντως...
Φυσικό κιόλα(ς))




Εδώ που τα λέμε, φτηνά την έβγαλα...


Γιατί όμως αισθάνομαι σαν απλήρωτος ζιγκολό σκύλων;


57 σχόλια:

Dimitra είπε...

xaxaxaxaxaxa
devine!
εσυ το επλεξες το ζιπουνάκι?
πω πω σου μιλάω για πολύ σπαρίλα ευτυχώς ήταν ενα ωραίο break το ανάγνωσμα!

Νek είπε...

με ψάρωσες παναθεμα σε!
το θηρίο αυτό σου ανήκει?

sardela είπε...

ax kaleeeeeeeeeee ti mpoympoydaki einai ayto!!!! moyrlia!!!!ftoy ftou mi to matiakso:)

....eidika ston foyrno me patates prepei na leei poli :PPP

Ploutwnios είπε...

Της δουλειάς είναι, Νεκτάριε.

Σαρδέλα, όλα στον Σκύλο. Θα δείς εσύ!

tsontomar είπε...

Τι δουλειά κάνεις με τα σκυλάκια ως χημικός μηχανικός? Τα μετατρέπεις σε φώκιες? Εσύ μήπως μετέτρεψες τον σκύλο σε Πιγκουίνο φίλο της ταινίας?
Και εγώ νόμιζα προς στιγμήν ότι έχωσες την αφεντικίνα σου και χάρηκα. Κρίμα, και ήμουν έτοιμος να υποβάλω αίτηση πρόσληψης. Κρίμα, πω πω τι κρίμα!!!
Δώστην αύριο στεγνά στον Σκύλο. Χωρίς οίκτο! Αλλιώς θα το κάνω εγώ!!!

marilia είπε...

αααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Δεν παλεύσαι!!!!!! Νόμιζα κι εγώ ότι μιλούσες για προϊσταμένη!!! Τρομάρα σου!

Ζούμπηξέ μου το κουταβομουτράκι και πες του ότι... αρφ πολύ για τη γνωριμία!

Σνούπι ;)

Argy είπε...

Epidei eisai!!
diestramene!!!
me anapses vradiatika...
exeis pantos gousto..kale poli kalo to foremataki to vradino..apo pou ??poso???ti stigmes zw 8ee mou!!!

Argy είπε...

aa kai peri tis labis "kaneme na miazw san fwkia" sigoura vre den einai kaneme na miazw san ploutwnio??heheh

TheMissKaten είπε...

an einai na dexomai sexoualikh parenoxlhsh apo teteoia skyla- thelo ki ego! thn protimo apo ta paxyderma afentika tous poy fantasionontai oti doulevoune 8oro me xaxaxxouxa kai piragmata se grammateis, eno o ypallilos tous xtypaei me mania ta plhktra tou pc.
na th xairese th skyla sou ploutw! einai glyka!

sardela είπε...

siga min ekane kataggelia o ploytonios gia proistameno !!mono se mena kserei na ta xonei :PP pali petakses tin sponta soy simera !!

Ploutwnios είπε...

Για τον Inzaki δουλεύω.

sardela είπε...

a ti kalos poy skeftese ton wanna be mpatzanaki soy...se aggikse to pneyma ton xristoygennon :PP

tsontomar είπε...

Μαζί σου Πλούτε. Πλούσιους τους έκανε στο σταθμό. 2 x 0,50 x 25=25 x 12 = 300 x 40 = 12000E, να πως τρώγονται οι συντάξεις!!!

Ploutwnios είπε...

Να πώς συντηρούνται ραδιοφωνικοί σταθμοί μόνο championoδιαφημίσεις...

sardela είπε...

re ena sms 50 lepta stelno se kanaki kai ta ipolipa diladi kana 1-2 mail ston stathi....gia ksana ipologise loipon:))

plaka plaka fantastite posa lefta ksodeyonte se tsigara....o mamaaaaaaaaaaaaaaa

tsontomar είπε...

Σε ποιόν τα πουλάς αυτά εγγόνα μου?
Εμείς στα χρόνια εκείνα τα παλιά που δεν είχαμε κινητά πως τη βγάζαμε?
Κάνε πουλάκιμ λίγου οικονομία για τα προικιάς.

sardela είπε...

re fagothikateeeeeeeeee.....exo oikonomies...an den eixa de tha estelna :PP

Ploutwnios είπε...

Παππού, θα μού δώκεις την άλλη την εγγόνας; Κι ας είναι και χωρίς προίκα, ξεβράκωτη που λεν.

Sotona Dos είπε...

μας αναστατωσες βραδιαρικα...χεχε

sardela είπε...

lol mania me tin eggona :))

tsontomar είπε...

Αν είναι να έχεις τη Σαρβέλα κουνιάδα τότε δικιά σου. Τσάμπα!

Ploutwnios είπε...

Ναί, αλλά θα έχω τον Inzaki για μπατζανάκη. Να μου λέει τον πόνο του...

sardela είπε...

re oyrt...an kai i alithia einai oti oyte ego tha me antexa gia koyniada:))

tsontomar είπε...

Ήρεμα τέκνα μου,

Υπό τη σκέπη του σοφού παππού όλα θα πάνε καλά.

Και εσείς θα είστε αγαπημένοι, και εγώ χαρούμενος που θα σας βλέπω.

Άσε που και εγώ συναναστρεφόμενος νέους να γλύψω κανένα κοκαλάκι πάνω στο χαμό σαν γεροντότερος. Από τη ζωή βγαλμένα.

Με γαμπρούς Πλουτώνιο και Ιντζάκι δε μασάω μια!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ.. ΜΠΗΚΑ! ΠΟΛΥ PHOTO Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ-TA ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ..!! ΑΝΥWAY.. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ..ΜΗ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ!

sardela είπε...

ipne poy perneis ta pedia,mallon pires kai ton ploytonio....araxnes epiase to blog soy reeeeeeeeeeeee :PP

Ploutwnios είπε...

Δε σας γράφω βρε "αναστεναγμέ", απλά εκείνη την ώρα που είναι η ομιλία...σπαριλιάζω άσχημα...

Σαρδέλα, πού τα λες αυτά; Στον Spiderman; Άσχετο; Τσου!

sardela είπε...

sparila poy perneis ton ploytonio,min ertheis na pareis kai emena :PP

Ploutwnios είπε...

Εσύ κοίτα να προσέχεις τους μπάτσους την Άνω Πόλη και άσε τη σπαρίλα...
Μπατσοξεμυαλίστρα!!!

sardela είπε...

oyrt ra!! ego ksemialistra ?? aytoi ftene poy tin peftoyn kai se thiliki miga :P

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ,ΑΝΤΕΧΕΙΣ? Η ΝΑ ΤΑ ΠΝΙΞΩ..???

Ploutwnios είπε...

Δεν έχεις ανάγκη εσύ...

Sheena είπε...

Το σκυλί τα σπάει!!Καλές γιορτές!

Ploutwnios είπε...

Καλές γιορτές!

tsontomar είπε...

Επίσης,

και στα δικά σας.

να μας ζήσει το ζευγάρι.

κουμπαροί, στην υγειά μας.

Sotona Dos είπε...

Εχεις προσκληση κυριος!

Ploutwnios είπε...

Γιά πού;

Ploutwnios είπε...

A...OK!

Dimitris είπε...

Xronia Polla !!!!!

sardela είπε...

kali anastasi! kala krasia ! :P

Ploutwnios είπε...

Χρόνια πολλά Δημητράκη!

Παλιοσαρδέλα μην ειρωνεύεσαι, γιατί την επόμενη φορά που θα βρεθούμε θα σπείρω περισσότερα ζηλειοζιζάνια...

sardela είπε...

mouaxaxaxa...de pa na speireis kai sitari??katharos oykranos,aystrales de fovate :PP

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχ.. Μουρίτσα..

Ανώνυμος είπε...

happy new year my sweety...
to 2008 astamatito peiragma!!
mats-mouts!!

DR PAKO® είπε...

Kalh xroniaaa!Bale kanena neo post,reee!Ta leme,man!Be good and...sexy!!!

Νek είπε...

Καλή χρονιά χρόνια πολλά ποστ επίσης!

Ploutwnios είπε...

Καλή χρονιά παιδιά!
Μόλις επέστρεψα από την διαδικτυακή Ιθάκη μου... Ιντερνετική αποτοξίνωση τέλος δηλαδή(ς).

DR PAKO® είπε...

Kalws mas hr8es!Ante,na ftiaxnomaste siga siga,na postaroume katitis kainourio kai na steiloume kai kanena mail,e!?!?!Kalh soy mera,(al)xhmisth!!!

Ploutwnios είπε...

Γειά σου Πακουλίνο λελέουρα!

DR PAKO® είπε...

Den paizesai,leme!8a kanonisoume kanena kafe-poto?Let me know egkairws!

Sotona Dos είπε...

αντε ρε βαρεθηκα!

sardela είπε...

araxnes epiase reeeeeeeeee

an isoyn thiliko tha ekana epeksigisi oti anaferome sto blog giati mporei na pareksigiosoyn :PP

kanataki είπε...

μπάτε σκύλοι αλέστε

υγ στερούμαι λοιπής έμπνευσης
υγ ακόμα δεν έχω πιεί όλο μου τον καφέ στο κάτω κάτω

Dimitra είπε...

mpou!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑ
στον νοικοκύρη του βλογ και στα υπόλοιπα παιδιά!
Νεα χρονιά ,νεα πράγματα πλούτω
I ll let you know!

Ploutwnios είπε...

@kanataki
Αγαπητή Χριστίνα των λεωφορείων (όπως λέμε Παναγία των Παρισίων),

έπιασες με τη μία, και έχοντας μόλις πιεί τον μισό (υπολογίζω) καφέ σου, την ουσία και λόγο ύπραξης του blogόσπιτου ή, πιο απλά, blogδέλου μου! Όντως, μπάτε σκύλοι αλέστε, γενικότερα!

Καλά που άφησες σχόλιο πριν πιείς όλον τον καφέ σου, γιατί τρέμω και μόνο στην ιδέα του τί αποκαλύψεις θα έκανες αν σχολίαζες αφού θα είχες πιεί μέχρι και την τελευταία του ενορατική γουλιά!

Υ.Γ.1: Πολλά υγ χρησιμοποιείς απ'ότι βλέπω.
Υ.Γ.2: Από το να σου τύχει υστερική γυναίκα, χίλιες φορές να σου τύχει υστερογραφική!

@Δήμητρα
Καλή χρονιά και σε σένα Δημητρούλα! Όσο για τα νέα, είμαι όλος αυτιά, δηλ. μάτια.

Argy είπε...

Kali xronia! xronia polla me ygeia,agapi,tyxh,eudaimonia,euimeria kai ola ta sxetika!!!!Agios o 8eos

Ploutwnios είπε...

Άγιος Ισχυρός, ελέησον ημάς.

Καλή χρόνια τσακαλάκο!