4.9.07

Πέφτω!

Μια ιδιαίτερα προσφιλής μου συνήθεια είναι η επίσκεψη σε βιβλιοπωλεία και το σκάλισμα – με τις ώρες - των κάθε λογής βιβλίων.

Για δύο μόνο λόγους μπορεί να εγκαταλείψω το βιβλιοπωλείο νωρίς (νωρίτερα της μίας ώρας):
ή αν πάρει κάποιος τηλέφωνο ξαφνικά και για κάτι επείγον
ή επειδή ακούω μια φωνή από το βάθος...εεε...
το κάλεσμα της φύσης... εεε...
επειδή πρέπει να πάω τουαλέτα τέλος πάντων (πώς να το θέσω πιο διακριτικά;)!
Όποτε μπαίνω σε βιβλιοπωλείο έχω την επιθυμία να ανοίξω το μυαλό μου διάπλατα –σαν φορτηγό για μετακομίσεις- και να το φορτώσω με όλα τα βιβλία του καταστήματος, να τα ρίξω όλα μέσα σε ένα κεφάλι-καζάνι και να τα χωνέψω με τη μία, να τα έχω στην πνευματική κατοχή μου χωρίς να χρειαστεί να τα διαβάσω. Κάτι σαν mass μεταφορά δεδομένων μέσω του usb του εγκεφάλου μου.
Αφού ξεπεράσω αυτήν την παρόρμηση (συνειδητοποιώντας κάθε φορά εκ νέου ότι δε βρίσκω την καταραμένη usb υποδοχή ), κυριολεκτικά κάνω επιδρομή στα πολυβασανισμένα ράφια του βιβλιοπωλείου.
Τί να σκέφτονται άραγε όταν με βλέπουν;
«Ωχ, ήρθε πάλι αυτός ο περίεργος με τα αχόρταγα μάτια και το παράξενο γούστο!», «Θα μας ζαλίσει πάλι: για να δω αυτό το βιβλίο, για να δω το άλλο...Ατελείωτες ώρες, ατελειώτες ορέξεις...σαν βετεράνος πορνοστάρ και εμείς τα κρεβάτια!»...Λέτε; Μπορεί.
Μπορεί πάλι να τους αρέσει και να σκέφτονται: «Πιάσε κι αυτό το βιβλίο, πιάσε και ‘κείνο...αχ ναί...συνέχισε!». Λέτε; Μπαααα...Δε νομίζω.
Πριν αρκετές μέρες επισκέφθηκα πάλι ένα κεντρικό βιβλιοπωλείο της πόλης και εκεί που σκάλιζα κάτι βιβλία, ξαφνικά έπεσε σχεδόν πάνω στο κεφάλι μου ένα βιβλίο από το πάνω-πάνω ράφι!
Σκύβω, το σηκώνω και ποιός ήταν ο τίτλος του;
«Πέφτω»!!!
Πάλι καλά που δε λεγόταν «Θα σου σπάσω το κεφάλι» ή «Κάνω μπαμ!» ή «10 τρόπoι για να γίνετε gay”...
Το είδε και ο διπλανός μου, κοιταχτήκαμε και σκάσαμε στα γέλια! Τρομερή σύμπτωση!
Το ξανάβαλα στη θέση του, καθώς δε μου φάνηκε και πολύ ενδιαφέρον, αγόρασα 2 άλλα βιβλία και έφυγα.
Τις προάλλες το διηγούμουν σε έναν φίλο μου και μου λέει:
«Ρε, λες να ήταν σημαδιακό; Έστω μία τοις χιλίοις;».
«Ρε, λες;» είπα κι εγώ ως γνήσιος μυστικιστής και αναζητητής κρυμμένων νοημάτων στο σύμπαν και παντού γύρω μας και πήγα χθες και το αγόρασα.
Για να δούμε... Τα συμπεράσματα σε επόμενο post.


93 σχόλια:

Νek είπε...

πράγματι, ποιες δυνάμεις του σύμπαντοςσυγκεντρώθηκαν για να πέσει το "πέφτω" στο κεφάλι σου!!
Αν και στην αρχή νόμιζα θα κατέληγες στην κατάσταση της φυσικής ανάγκης- στιγμή "πέφτω".
Σπλατσ!!!!

marilia είπε...

Κι εσύ;;;;;;;; Κι εσύ μπορείς να χαρακτηριστείς "ο μανιακός του βιβλιοπωλείου";;;;;; Κι εγώ μπαίνω σε βιβλιοπωλείο και... τα θέλω όλαααααααααααααααααααααααααααα!!!

Κι αφού σου... έπεσε να το διαβάσεις, γιατί δεν το διαβάζεις κι εσύ, να του κάνεις τη χάρη; Πού ξέρεις, μπορεί να... πέσεις από τα σύννεφα μ' αυτό το βιβλίο, να... πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας, ή... καμιά πίτα και να τη φας! Πάντως, θέλω να πιστεύω ότι... έπεσε σε καλά χέρια το βιβλίο, βρε παιδί μου!

Πριν την 6η γουλιά γάλακτος τα πρωινά τέτοιες... μμμμ... γκουχ! τέτοιες ανοησίες λέω! :):):):)

Καλημέρα σας! Και καλή ανάγνωση! :)

tsontomar είπε...

Εγώ πάλι ως γνήσιος υπέρμαχος της ελεύθερης αγοράς και της πανηγυρικής εκμετάλλευσης του καταναλωτή, καθόλου αναζητητής του μυστηρίου, πιστεύω ότι έπεσες φίλε Πλουτώνιες θύμα του μαγαζάτορα.

Σε πήραν πρέφα, και με μια μεσινέντζα ή με κάποιο άλλο τρικ σου το έφεραν στο κεφάλι. Τσίμπατο τώρα εσύ νομίζοντας ότι κάτι τρέχει….

Είπε και τράβηξε προς τον Ιανό.

Η άλλη πιο ρεαλιστική εκδοχή

Ploutwnios είπε...

@νεκτάριος: Πολύ καχύποπτος είσαι...

@marilia: Αν αξίζει το βιβλίο, θα είναι όντως σε καλά χέρια (τα δικά μου). Αν όμως αποδειχτεί βλακεία (όπως δείχνουν τα πράγματα μέχρι στιγμής), μάλλον θα εκτοξευθεί από τα υπέροχα χέρια μου προς άγνωστη κατεύθυνση μετά μπινελικίων...
Απορία:Σε βοηθάει το γάλα να ξυπνήσεις τα πρωινά;!!!

@tsontomar:Χα,χα,χα! Όντως, τη σκέφτηκα κι εγώ αυτήν την πιθανότητα! Επειδή όμως είμαι fan/σκαλιστήρι της επιστήμης της Ψυχολογίας, μάλλον υποσυνείδητα ήθελα να ρίξω το συγκεκριμένο βιβλίο στο κεφάλι μου για να δώσω στη βραδιά μια πινελιά από μυστήριο και εξωκοσμική φάρσα...

tsontomar είπε...

Μη έχοντας άλλο ατράνταχτο επιχείρημα να στηρίξω την άποψη μου περί θύματος του καταναλωτισμού, θα βγάλω τον άσσο από το μανίκι μου. Αυτός δεν είναι τίποτα άλλο από το να φανταστώ πως επισκέφτηκες τον γνωστό σε όλους μας ‘κολασμένο βιβλιοπώλη’, ακροατή του αγαπητού μας Σκύλου, όπου εκεί όλα μπορεί να συνέβησαν.

Ploutwnios είπε...

Ποιός είναι ρε συ αυτός ο "κολασμένος βιβλιοπώλης"; Ακούω συχνά περί αυτού και αναρωτιέμαι ποιός είναι. Ειλικρινά.

tsontomar είπε...

Που να ξέρω!
Απλά υποψιάζομαι πως είναι ένας από τους δύο επί της Γούναρη, και αυτός που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες ο ξανθομάλλης, δεύτερος κατά σειρά από πάνω προς τα κάτω. Φαίνεται μορφή!

Ploutwnios είπε...

Αυτός με τα γυαλιά; Κι εγώ αυτόν υποψιαζόμουν... Έχω αγοράσει βιβλία και από αυτόν, όπως άλλωστε και άπό όλους τους υπόλοιπους βιβλιοπώλες (νόμιμους ή παράνομους) της Θεσ/νίκης, αλλά αυτή τη φορά το βιβλίο το πήρα από το πρώτο επί της Γούναρη... Ήταν μία μελαχροινή κοπελίτσα με γυαλιά. Δύσκολα να μου έστησε αυτή τέτοια φάση.

sardela είπε...

kai go os realistria kai pragmatistria poy de pisteyo se simptoseis kai alles saxles simfono me tin apopsi toy tsontomar:)malon to kanei to bibliopolio gia na psaronoyn kapioi kai na agorazoyn ayto to biblio ;p oso gia ton kolasmeno bibliopoli to mono poy ksero einia oti einai eki sti plateia naarinoy sti dim.goynari

p.s. re si tsontomar? 29 kai den exis paei akoma strato kai exis trakarismeni mixani?kelepoyri ;PPPP

Ploutwnios είπε...

Παιδιά, αν είναι να τσακωθείτε στο μαγαζί μου...μέσα!!! Εγώ όμως διαιτητής, καθώς φημίζομαι για την ακεραιότητα του χαρακτήρα μου.

Το γάντι έπεσε λοιπόν...

sardela είπε...

amesos esi na deis tsakomo!!mia apli paratirisoerotisi ekana:) to magazi soy to exis asfalisei??? giati tha ginei therino ;pp

tsontomar είπε...

Φίλε Πλουτώνιε, για να ξετρυπώσουμε τον ‘κολασμένο βιβλιοπώλη’ δεν έχουμε παρά να κάνουμε το κάτωθι:
11:00 με 13:00 (πλέον) κάνουμε επίσκεψη στο μαγαζί παριστάνοντας τους αδαείς και μη ακροατές του 1055 πελάτες βιβλίων.

Φίλη Σαρδελίντζα, Ούτε μια μέρα στο στρατό, δε με βρίσκει σύμφωνο η στράτευση, αναγκαστική και μη. Αλλά θα πάω, αφού θέλω να γίνω μεγάλο προφεσόρι, πρέπει, αλλιώς θα σου έλεγα.

Έχω ακόμη ενάμιση χρόνο αναβολής, βλέπε φοιτητής, οπότε σύντομα και εγώ θα στέλνω μηνύματα στον Σκύλο (αν υπάρχει ακόμη η εκπομπή) από τα σύνορα (Θεσσαλονίκης-Καλαμαριάς) ή από το εξωτικό Καρατάσου. Η μηχανή φτιάχνεται πάντως, και σύντομα πάλι κοντά σας. Θα γίνω κατά ένα σεβαστό ποσό φτωχότερος βέβαια, αλλά ένεκα η αποκατάσταση της δημόσιας εικόνας μου.
Προς το παρόν, κινούμε με το παπάκι.

Στο κλίμα των ημερών σε βλέπω Πλουτώνιε, δημοσιογραφίζεις κάπως. Ψάχνεις να κάνεις άνω κάτω τη ζωή δύο φιλήσυχων και καταξιωμένων στο χώρο τους πολλά υποσχόμενων νέων.

Αν χρειαστώ κάποια στιγμή ρέφερι, η ακεραιότητα του χαρακτήρα σου θα ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Είπα και τράβηξα προς το καμένο δάσος…..

sardela είπε...

tsontomar kala ta eipes!mia xara filisixa atoma imaste kai pige na mas balei fitilia!!
oson afora ton strato kali moy maria, me briskeis apolita simfoni!!kai an sto epomeno diastima vreis tropo na mi pas katholoy, magkia soy!!

tsontomar είπε...

Φχαριστώ για την κατανόηση φιληνάδα!
Δυστυχώς χρειάζομαι το registration και το check out από το Στρατό.
Θα κάνω ότι μπορώ, θα παλέψω για μειωμένη και χαλαρή θητεία σε κάποιο κοντινό μέρος.

sardela είπε...

An de mporeis na ton apofigeis toylaxiston ontos idaniko einai na breis kati konta kai se xalaro tempo..ego an imun antras kai pigena strato tha ebgena giotas me ti miopiia poy exo(28 ime kai akoma anevenei eleos:)..krima poy de mporo na soy ti daneiso ;PP eixame den eixame ksefigame ap to post toy ploutonioy:)sorry plouto ;p

tsontomar είπε...

Τέτοια θέματα θέτει επί τάπητος και η επικεψιμότητα του μπλοκγκ του αγγίζει αστρονομικά νούμερα.
Αισθάνομαι άτυχος που δεν μπορώ να δεχθώ την προσφορά σου. Κάνω τα πάντα να την αποκτήσω πάνω από ένα υπολογιστή.

sardela είπε...

ta themata toy plouto einai ena kai ena :PP
oso gia tin vision, mpa i to 'xeis i de to xeis..an den einai klironomiko de pa na katseis apeires ores mprosta ap ton ipologisti??niema..gia koita na pas se kana striptitzadiko..ekei exis perisoteres pithanotites oxi apla na stravothis alla kai na soy bgoyn ta matia :PP

tsontomar είπε...

Δυστυχώς η λύση που μόλις πρότεινες, είχε τα αντίθετα αποτελέσματα.
Έδρασε σαν οφθαλμόλουτρο.

sardela είπε...

aa den ipologisa ayti tin parametro,na drasei os ofthalmoloytro..i epistimi sikonei ta xeria psila:)

Ploutwnios είπε...

"eixame den eixame ksefigame ap to post toy ploutonioy:)sorry plouto ;p "

Αστειεύεσαι;! Ψοφάω για θεματικές λοξοδρομήσεις! Ούτως ή άλλως τα "θέματα" των po(u)sts μου είναι απλά η αφορμή για ΧΑΟΣ!

Με αγάπη,
ο χαωτικός σας οικοδεσπότης...

Ploutwnios είπε...

Αγάπητε tsontomar,

όσον αφορά την αποφυγή της στράτευσής σου δε θα ήταν πιο απλό να επικαλεστείς το ψευδώνυμό σου;
Μπαίνεις στο στρατόπεδο, παρουσιάζεσαι στον διοικητή και του λες:
"Γειά σας, είμαι η Μαρία η άσχημη!".
Εγγυημένο τρελόχαρτο!

Υπάρχει επιπλέον κι άλλη οδός, η πίσω...αλλά αυτήν την αφήνω σε κάποιον σκυλοραδιοφωνατζή...εσύ μου φαίνεσαι straight.

tsontomar είπε...

Λες αν παρουσιαστώ και αναφερθώ ως ‘Μαρία η Άσκημη’ να με πούνε ‘αρεμπασκισπουστς?

Γαμώτω, πρέπει να πάρω καθαρό απολυτήριο, αλλιώς θα σου έλεγα εγώ για τρελόχαρτο ,στο σπίτι θα μου το στέλνανε. Αλλά ένεκα η λαμπρή, στρωμένη με δάφνες ακαδημαϊκή μου καριέρα.
Γιατί να μην μπορείς να γίνεις καθηγητής χωρίς χαρτί στρατού? Τόσα χαρτιά και προσπάθεια δεν αρκούν? Πρέπει να χάσεις ένα χρόνο κάνοντας το βλάκα?

Ploutwnios είπε...

Μαρία, μην αναφέρεις άλλο την ακαδημαϊκή σου καριέρα, γιατί μου ανοίγεις την όρεξη να αναλάβω full time το διδακτορικό μου και να εγκαταλείψω τον ψυχοφθόρο χώρο της αγοράς εργασίας στη Μπανανία μας... Στο όριο είμαι, μη με τσιγκλάς κι εσύ...

sardela είπε...

Ax allo problima kai ayto..na exis katharo apolitirio..alios ontos ena treloxarto einai o,ti prepei..o kalibatsis de pige strato logo treloxartoy..an kai o anthropos einai trelos etsi kai alios:)

sardela είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tsontomar είπε...

Φίλε Πλουτώνιε,

Εγώ έχω παρατήσει προ πολλού τον ψυχοφθόρο χώρο της αγοράς εργασίας στη Μπανανία μας. Έγινα πακετάς και ησύχασα επί του παρόντος. Μαζεύω καμιά ελιά το χειμώνα, και καμιά τουριστική δουλειά το καλοκαίρι και δόξα τον Αλλάχ.

Κάνε το Πιέητζντικάκι σου και γάμησε τους όλους.
Αν και το Πανεπιστήμιο της Μπανανίας είναι το μεγαλύτερο μπουρδέλο όλων των εποχών.

Σε περιμένω κεντρική μετά τζι 15/09, όπου κάνω και την πρώτη μου επίσημη εμφάνιση για να κάνουμε στάντι γκρούπ και στεγνό καμάκι.

Ploutwnios είπε...

"στάντι γκρούπ και στεγνό καμάκι" ε; Σάουντς ίντρεστινγκ!

sardela είπε...

sto stegno kamaki mi ksexasete na stravosete ligo kai to stoma otan tha petate tis atakes..tha riksete polla gkomenakia,eggyimeno :PP

tsontomar είπε...

Φυσικά και το καλό καμάκι απαιτεί και τις κατάλληλες κινήσεις του σώματος.
Για να το καταφέρω αυτό δουλεύω σκληρά βλέποντας και μελετώντας διεξοδικά τις κινήσεις και τις ατάκες του Στάθη Ψάλτη σε μία σειρά ταινιών εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Επίσης, τελειοποιώ στην κιθάρα το ‘έλα να αγαπηθούμε ντάρλινγκ’ καθώς και το ‘κλεφτρόνι και τζέντλεμαν’ για παν ενδεχόμενο.

sardela είπε...

tsktsktsktk fantazome tha eise sketos pirasmos..mi ksexaseis to anoixto poykamiso kai ti xrisi kadena :Pp

tsontomar είπε...

Μείνε ήσυχη,

Έχω προμηθευτεί τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Γυαλιστερό σκαρπίνι, κοντό σορτσάκι Τζιν και άσπρη κάλτσα.

sardela είπε...

skarpini kai aspri kaltsa milame korifi!!!!!tis proales ida sto supermarket enan tipo me skarpini kai forma...me 1000 zoria kratithika ap to na mi toy tin peso :PPPPPPPP

tsontomar είπε...

Είδες? Κάτι ξέρω εγώ! χαμός θα γίνει!

sardela είπε...

xara stis ginekes poy tha brethoyn ekeini ti stigmi sto diava sas:)tis zileyo :PPpp

tsontomar είπε...

Καημένες ανυπεράσπιστες κορασίδες.

sardela είπε...

be gentle omos! na tis ferthite apala kai glika opos to programma toy plintirioy gia malina rouxa:)

tsontomar είπε...

Φυσικά Τζέντλι, πως αλλιώς θα κρατήσω τον τίτλο του ακαταμάχητου, ωραίου, διαχρονικού και αψεγάδιαστου "ζεν πρεμιέ", με τα λόγια?
29 κατασκευαστές πλυντηρίων με συνιστούν, δεν είναι τυχαία η επιλογή τους! Από τη ζωή βγαλμένα.

Ploutwnios είπε...

Με απογοητεύσατε ρε παιδιά... Είχατε δεν είχατε, πάλι εντός θέματος μείνατε...Γιατί; Μα για το πώς ΠΕΦΤΟΥΝ οι γυναίκες δε μιλάτε;

tsontomar είπε...

Πέσαμε θύματά σου για μια ακόμη φορά, αχ εσύ, μας κατάφερες πάλι. Είχες δεν είχες, πάλι με πτώση ασχοληθήκαμε.

Παρακαλώ, δείτε κάτι σχετικό της πτώσης.
http://www.youtube.com/results?search_query=valahis

sardela είπε...

ontos meiname mesa sto thema athela mas omos..apla to efere i sizitisi kai sinepese sto post soy me ton titlo pefto...esi ftes !!na allakseis titlo gia na eimaste ektos thematos ;PP

Grigsgr είπε...

Πάντως να σε ενημερώσω πως ο Λυο καλοβυρνάς είναι ομοφυλόφιλος. Καθώς μέσα στο κείμενο σχολίασες πως το βιβλίο ευτυχώς δεν λεγόταν 10 τρόποι να γίνετε gay.
:P Άντε βρε και καλό διάβασμα. χα χα

Ploutwnios είπε...

Γρηγοράκη, το διαπίστωσα ότι είναι gay, καθώς το έχω τελειώσει εδώ και μέρες. Φυσικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το γεγονός ότι είναι ομοφυλόφιλος. Το σχόλιό μου δεν είχε σκοπό να ειρωνευτεί τους ομοφυλόφιλους, ήταν καθαρά χιουμοριστικό και άπτεται του γεγονότος ότι κανείς δε θα ήθελε να αλλάξει τις σεξουαλικές του προτιμήσεις για κανένα λόγο. Όπως εγώ δε θα ήθελα να είμαι gay, φαντάζομαι έτσι και ένας gay δε θα ήθελε να γίνει straight. Μακρυά από μένα τέτοιου είδους ρατσισμοί...

Grigsgr είπε...

Στο κείμενο για να μην παρεξηγηθούμε (και δεν το θέλω) δεν έκανα κανένα υπαινιγμό πως είπες οτιδήποτε για τους ομοφυλόφιλους η κάτι τέτοιο. Απλα επειδή όταν είδα την εικόνα απο το βιβλίο και είδα ποιος το έχει γράψει θυμήθηκα τη φράση που είχες πει και είπα να σου το γράψω για να το ξέρεις σε περίπτωση που δεν το είχες τελειώσει. Σε πειράζω αν δεν το κατάλαβες. Συγνώμη για τυχόν misunderstandings.

Ploutwnios είπε...

Καλά έκανες Γρηγοράκη. No problem. Ήταν μια καλή ευκαιρία να ξεκαθαρίσω και τη θέση μου, μη θεωρηθεί ότι ειρωνεύομαι αυτή την μερίδα της κοινωνίας μας.Και το "συγγνώμη" περιττό.Δε χωράνε αυτά μεταξύ φίλων.

sardela είπε...

Sigkekinithika me ton dialogo sas..miso na fero ena xartomantilo na skoupiso ta dakriakia moy kai na fisikso ti mitoyla moy :PP

tsontomar είπε...

Άρεμπαςκιειστιολιποθστιδοις?

Ploutwnios είπε...

Πακέτο πάτε εσείς οι δύο ε;

Dimitra είπε...

διακρίνω μια μεγάλη συμμετρία απόψεων μεταξυ "sardela" και "tsontomar" ή μου φαίνεται?
μπορεί αυτό να είναι η αρχη μιας μεγάλης φιλίας....
εύγε πλούτω σαν το fa cad'oro
φέρνεις τον κόσμο πιο κοντά:)

tsontomar είπε...

Εμείς οι δυό πάμε πακέτο, δε θα χωρίσουμε ποτέ,
Εμείς οι δυό πάμε πακέτο, κατάλαβέ το!!!

Ploutwnios είπε...

Ε,μα είσαι κα-τα-πλη-κτι-κός!
(θρυλικό άσμα της ιδίας περιόδου, αν δεν απατώμαι)

sardela είπε...

axaxaxaxa to ''e ma eise katapliktikos'', moy ksipnise polles kales anamniseis..pasxalis me tin koroyla toy ;PP gia deyteri fora sigkekinithika sayto to post..afti ti fora oson afora tis diloseis tis sinonomatis ''emeis oi dio pame paketo'' :PP de nomizo oti tha antekso 3i sigkinisi..anti gia prosxaro blog ,kathe episkepsi tha moy einai psixofthora:)

Ploutwnios είπε...

Μπερδεύεσαι σαρδελίτσα. Πρόστυχο είναι το blog, όχι πρόσχαρο.

Dimitra είπε...

δεν διάβασα τίποτα πρόστυχο ακόμα,
εκτος και αν ετοιμάζεις στο επόμενο θέμα κάτι
ακατάλληλο για ανηλίκους.
έστρωσες τον πισινό σου (όπως εγραψες χαριτολογώντας )και γράφεις?
@sardela εγω ειμαι η συνονώματη και άλλη δημητρουλα? καλη φαση,πρόσεξα οτι έχεις και μια αδυναμία στις φωτογραφίες λες να το έχει το όνομα?
η μουσικη εποχή που πιασατε είναι οτι πρέπει για πάρτυ (με τα της απαραίτητης σουρας βεβαίως βεβαίως)
και με πολλα αλλα δυνατα hit της τότε ελληνικης μουσικής σκηνής(βλ.χαριτοδιπλωμένο,πωλινα,κλπ)

sardela είπε...

dimitra, sinonomati ennoysa ton/tin tsontomar(maria i asximi)..kai mena me vaftisan mayto to spanio onoma:)kai nai exo mia adinamia stis photografies..
oson afora gia to prostixo dikio exis,den exo di kamia prostixia sto blog..to mono prostixo einai to TSONTO sto tsontomar :)

tsontomar είπε...

Δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο πρόστυχο με περισσότερα σεξουαλικά υπονοούμενα από το μπλόγκ τούτο.

Το ‘Εμείς οι δυό πάμε πακέτο, δε θα χωρίσουμε ποτέ,
Εμείς οι δυό πάμε πακέτο, κατάλαβέ το!!!’ είναι αμιγώς παρτουζιάρικο τραγούδι με επιρροές Εμπειρίκου.

Το ‘Ε,μα είσαι κα-τα-πλη-κτι-κός!’ είναι καθαρή προτροπή σε παιδεραστία. (η νεαρή τα ρίχνει ερωτικά σε σιτεμένο πενηντάρη τραγουδιστή, και αυτός ανταποκρίνεται-Δημήτριος Πανούσης, Δίσκος-Με λένε Πόπη). Τι πιο πρόστυχο θέλετε? Ε?
Τα υπονοούμενα του Γρηγορίου περί ομοφυλοφιλίας? Κάρτα είναι το Μπλόγκ. Αρεπλουτωνιεμπαςκισπουστς?

Δήμητρα μου, όπως κατάλαβες, μετά την ομοβροντία ακλόνητων επιχειρημάτων, μην εκπλαγείς αν δεις και τα χειρότερα.
Άκου εκεί Μαρία η Άσχημη, κοτζάμ δυό μέτρα παλικάρι? Όξωπούστηαπτηπαράνγκα.

tsontomar είπε...

Θα ήθελα στο σημείο αυτό να βάλω τα πράγματα σε μία τάξη.
Το όνομα μου δεν είναι Τσοντο Μαρία. Είναι Tson Tomar (από το Τομάρι). Σωστά σκέφτηκε η φίλη Σαρδέλα, αλλά η αλήθεια είναι η εξής.

Το σωστό όνομα είναι Τson, από το John, δηλαδή Γιάννης (άλλο ένα σπάνιο όνομα), το Tson είναι το καλλιτεχνικό, οπότε είμαι ο Γιάννης το Τομάρι-(πάλε ποτέ τεράστια ατάκα της κεντρικής βιβλιοθήκης που την ξεστόμιζε άπειρη μορφή, τρελός της βιβλιοθήκης). Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω πως πιθανή σύνδεση του ονόματος μου με ταινίες ερωτικού ενδιαφέροντος δεν είναι παντελώς άσχετη.

sardela είπε...

mas zalises re giani tomari ,i tsontomar,i tsontomaria,i maria i asximi me to nick soy :PP
(me ekanes kai rompa!!:PP)

tsontomar είπε...

Ζητώ συγνώμη τόσο για την ζάλη όσο για το ξεκάρφωμα.

Dimitra είπε...

@οικοδεσπότη τελικά εγραψα εγώ αντι για εσένα.
@μαρια και όχι δήμητρα sorry για το μπέρδεμα, ναι ρε όλο λόγια ειναι.
@γιαννη τομαρι καλά έκανες και το ξεκαθάρισες πραγματιπαραπέμπει σε τσοντα.

Argy είπε...

Esy eisai LOIPON!!!! o maniakos me ta vivlia!!!!esy pou trexeis se oli tin 8essaloniki agkalia ka8e fora kai me diaforetika vivlia tromazontas tous perastikous me to maniako trelosou vlema!!! se kserw kala!!! prosekse mi se petyxw!!! telika kalo itan to book?
(to vivlio den epese tyxaia....egw sto eriksa!!!:O have a nice day:)

Ploutwnios είπε...

@Τομάρι: Εύγε! Από σήμερα διορίζεσαι (μόνιμα) εκπρόσωπος τύπου (να τα βύσματα) του παρόντος blog. Έπιασες το νόημα 100%. Όταν λες " ο τρελός της βιβλιοθήκης", εννοείς εκείνον με το ξυρισμένο κεφάλι και το ποδήλατο;

@Σαρδέλα και Δήμητρα: Πάτε γυρεύοντας να το κάνω blogδέλο (σύνθεση των blog και μπουρδέλο - Μπαμπινιώνιος) ε;

@argy: Αδιάφορο το βιβλίο. Ενδιαφέρουσα η εικόνα του να ρίχνεις εσύ το βιβλίο... Πώς χώρεσες ανάμεσα στις χαραμάδρες μεταξύ βιβλίων-ραφιών; Κάνεις χρόνια ενόργανη; Καλό απόγευμα παιδί-λάστιχο.

Dimitra είπε...

καντο παιδί μου οτι θέλεις δίκο σου ειναι το blogoμαγαζί και εμείς εδω παρέα να τα σπάμε!

sardela είπε...

re oyrt pou se odigoume na to kaneis blogdelo..esi firi firi to pas :PP

tsontomar είπε...

Τον θυμάσαι βλέπω, με το ραδιοφωνάκι.
Τεράστια προσωπικότητα.
Τον πέτυχα και Ομόνοια, Αθήνα!
Φχαριστώ για την τιμή, θα πράξω τα μέγιστα.

sardela είπε...

epppppppppppppp..ti klikes kai vismata einai ayta?apo poy kai os poy ton diorises ekprosopo tipoy toy blog?asko VETO!!!!!!!!!!!!!!!!:))

tsontomar είπε...

Δεν έχεις καμία ελπίδα.

blind wolf είπε...

Λέγε ρε δικέ μου πώς πάει; Σόρρυ που χάθηκα,απλά είπα να κάνω λίγη αποτοξίνωση από το λάπτοπ

sardela είπε...

Apaito na gini simboylio oste na sizitithoyn ta nea kathikonta toy tsontomar kai ton tropo me ton opoio toy anatethikan!!prosekste exo sigxoriano ton maki triantafilopoylo(den kano plaka ena pasxa to perasame mazi)!!THA DEITE TI THA PATHETE,THA SAS DEIKSO EGO!(bl. xlapatsas :P)

Dimitra είπε...

ΠΑΡΑΠΟΝΑ:
εχω αρχίσει να ζαλίζομαι με τον τίτλο "πεφτω"
και τι θα γινει με αυτο του ανεβα κατεβα για να διαβασουμε και να γραψουμε σχολια?
που ειναι το καλάθι παραπόνων?
@σαρδελα λες στις εκλογες να σταυρωσουμε τον Γιαννη το τομάρι
ή μόνο τα δέντρα και οι νεκροι θα τον ψηφίσουν?

Argy είπε...

Telika pantou exei isxorisei to mikrobio tou vismatos!!!!! xmmmm
@sardela 8elw na eimai kai gw parwn...8a kanw ton symbolaiografo gia na einai egkyri i apofasi!!!:)

sardela είπε...

OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..mexri stigmis eimaste 3 kai eiste 2 !!i pliopsifia kerdizei..moyaxaxaxa tha sas ektopiso apo to blog na panete na kanete klikes alloy :PPPP eyxaristo dimitra kai argy gia tin simparastasi ;pp

tsontomar είπε...

Το παιχνίδι είναι στημένο. Τι και αν έχεις τον Μάκαρο συγχωριανό, εδώ μιλάμε έχω βύσμα τον συντάκτη του Μπλογκ, και ότι και να κάνεις δεν γίνεται τίποτα. Από την άλλη, αν είσαι εσύ ο Χλαπάτσας, εγώ είμαι ο Ντάλας και έχω τον Κάκαλο θείο.
Όσο για τους κυρίους και τις κυρίες που λένε ότι θα τηρήσουν ουδέτερη στάση, τους έχω ένα δωράκι που ίσως αλλάξει την γνώμη τους, που ίσως κάνει και τα δέντρα να έχουν άποψη.

Σαρδελίντζα μου, επειδή όμως είμαι λάρτζ και άπλας τύπος, θα εισηγηθώ στον Πλουτώνιο να σε κάνει υπεύθυνη ευρέσεως χώρου για τα συμβούλια. Άκρως υπεύθυνη και σημαντική θέση.

sardela είπε...

kala re gia toso psomolissa(ke mi tolmisis na kanis kana logopegnio:P) me exis?siga min arkesto sayti tin asimanti thesi..psixoula..de psarono ego me kati tetia an kai ime sardela :PP tha eksakoloythiso na sintriro tin anataraxi kai tin anampoympoyla sto blog mexri na stamatisoyn ta bismata kai oi klikes:)

tsontomar είπε...

Είσαι σκληρό καρύδι. Θα γίνει μάχη.
Ελπίζω αυτή η αναταραχή να μην έχει ως αποτέλεσμα πιθανές πολιτικές εξελίξεις, βλέπε χούντα κτλ στο Μπλογκ.
Οι κλίκες και οι τσέτες είναι πάντως αυτές που κερδίζουν τις μάχες, και από τέτοιου hard rock λοβιτούρες θαρρώ πως είμαστε καλυμμένοι.
‘Παραδώσου λοιπόν, άνευ όρου μωρό μου, μην προβάλεις αντίσταση μπορεί να πληγωθείς!’ (άλλο μεγάλο τραγούδι την εποχής εκείνης που ταιριάζει γάντι στο θέμα).

sardela είπε...

''Alaloym Alaloym..alli glosa milame'' opos traguduse o dakis..alaloym tha to kano to blog an sinexistei i eynoia toy ploytonioy pros to prosopo soy :PP

Ploutwnios είπε...

@Λόχα: Πού'σαι ρε ψυχή; Ελπίζω να ξαναπέσεις στα χοντρά (βλ. λαπτόπι) και να σε απολαμβάνουμε συχνότερα.

@Σαρδέλα: Ένα πράγμα έχω να σου πω "Το παχινίδι είναι συκέ", πού έλεγε και η αδελφή της Αννούλας. Όσο για τις αναταραχές που προμηνύουν οι απειλές σου...μακάρι!!! Δεν έχεις καταλάβει ότι ψοφάω για αναμπουμπούλες και χάος;!
Άσχετο: Σήμερα το μεσημέρι (κατά τις 13:30) σε μπάνισα μετά του συζύγου να κατηφορίζεις τη Βενιζέλου... Φυλάξου...Ο κλεφτοπόλεμος άρχισε!

@giannotomaro: Μη κωλώνεις! Δε σε κουνάει κανείς από τη θέση, στην οποία σε διόρισα με βάση καθαρά αξιοκρατικά κριτήρια. "You've got the power" (οι Snaps το έλεγαν;)! Κάτι όμως να βρούμε και για τη Σαρδέλα, γιατί έχει αρχίσει να αγριεύει...

@Ανίερη συμμαχία (Σαρδέλα-Δήμητρα-Argy): Φρόνιμααααα...

sardela είπε...

AAAAAAAAAA me eides ra kai anti na ertheis na moy filiseis to xeri ,na stroseis kokina xalia kai na xeretiseis me stratiotiko xeretismo ton sizigo,apla mas afises na figoyme??OYOYOYOYOYOY..btw an saresoyn oi anampoympoyles tote tha kano to blog megali paraskeyi !! :PP

p.s. Opoia thesi kai na moy breite de tha ti dexto giati tha einai kinisi ipoxreosis oste na skaso kai na kano moyxti tin proagogi tis marias tis asximis..de tha perasei!!!:)

tsontomar είπε...

Κωλώνει το Τομάρι σε Ασύμμετρες απειλές? Κλάιν Μάιν, έχω θεό μπάρμπα, οπότε τι να λέμε τώρα. Θεόσταλτος. Φυτευτός.
‘I got the power!’

sardela είπε...

Etsi kai akoyso akoma mia fora ayto to asimetri apeili de ksero kai go ti tha kano!!!!!!!!!!!!ta neyra moy me aytin tin ekfrasi!!!!$@$@%#%$^$^%&%*&^*^*&*^R :)
u got blue pouts, oxi power :PPPPPPPP

Ploutwnios είπε...

Σαρδελόνι, ήμουν στο αμάξι τη στιγμή που περνούσατε το φανάρι. Παρά τρίχα και θα σας προλάβαινα...Γέλιο θα είχε. Πάντως αν είναι να κάνεις το blog άνω-κάτω (βλ. αναμπουμπούλα), μάλλον δε κολλάει η "Μεγάλη Παρασκευή"...

Tson, πώς ξέρει η καλή μας Σαρδελίτσα ότι "u got blue pouts"; Ξέρει τόσο απόκρυφες πληροφορίες για σένα; Εεεεε;

tsontomar είπε...

Λες?

Κάτι θα ξέρει.Για να λέει!
Βγήκε βρώμα και δεν πήρα χαμπάρι?
Έλα λίγο.

sardela είπε...

A ploutonie...bad timing oson afora to amaksi kai to fanari:)
oso gia tin maria tin asximi de ksero tipota kalie..apla ta leo gia na kano anampoumpoula ;PP

tsontomar είπε...

Πες το καλέ και προς στιγμή νόμιζα πως κάτι ήξερες! ουφ…

Τι αναμπουμπούλα ήταν αυτή!!!

Ploutwnios είπε...

Πράγματι...αναμπουμπούλα δε λες τίποτα! Πωπώωωωω...Χαμός έγινε!

Tson, ένα πράγμα θα σου πω μόνο και θα σ'το πω και στη διάλεκτό σου για να το θυμάσαι:
Arebaskisbluepouts?

sardela είπε...

meta tin asimetri apili i nea ekfrasi poy foriete poli kiries kai kirioi..blue poyts :PP les epidi forusan mple stin ethniki gia ayto na kerdisan tin slovenia ?:)

tsontomar είπε...

Πλουτώνιε, ευτυχώς ακόμα αντέχω.

Τώρα, κάτι εκπομπές ραδιοφωνικές που ανκούω, κάτι Ζεύξιδος που συχνάζω σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά κάποιον κοριτσιών που νομίζουν ότι έχουν πιάσει τον παπά από τα (μπλε) αρχίδια (ωχ, νομίζω πως προκαλώ αναμπουμπούλα και περιμένω σκληρή απάντηση από τα κορίντζια που μπλογκ σου), ε! δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα κρατάω τις Θερμοπύλες. Έλα λίγο!
Ω ρε λες? Λες να αρχίζω να παρουσιάζω και βήχα? Ω ρε μάνα!

sardela είπε...

Epidi anaferese se koritsia kai oxi se psaria kai pio sigkekrimena se sardeles,tha afiso tis parapano soy diloseis maria,asxoliastes :P

tsontomar είπε...

Γιατί είσαι κυρία πάνω απ'όλα.

Ploutwnios είπε...

Και βάλε.

sardela είπε...

De me rixnete me teties galifies!!mono an apomakrinthei i maria i asximi apo tin thesi toy ekprosopoy tipoy toy blog tha iremiso :PP

tsontomar είπε...

Τότε μια ζωή θα είσαι ανήσυχη!!!

Grigsgr είπε...

Παιδία μου, δεν είχα ίντερνετ για μια εβδομάδα και έχασα πολλά απο οτι είδα τώρα. Τι να πώ. Δεν σχολιάζω τίποτα. Πάντως πλούτω να τους προσέχεις αυτούς τους δυο που πάνε πακέτο. Δεν μου αρέσουν πολύ εμένα αυτά. Έλα σεμνά.

Unknown είπε...

Δεν ξέρω για το 'Πέφτω', πάντως το 'Πλαθολόγιο' του Καλοβυρνά είναι θεικό. Διάβασέ το οποσδήποτε...και θα με θυμηθείς!