17.8.07

Ανταπόκριση από το μέτωπο


Χαιρετίσματα από την Διακοποχώρα!
Στους συναγωνιστές-συσσαπίζοντες
σε όλα τα μήκη και πλάτη της τεράστιας επικρατείας της Διακοποχώρας
στέλνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!
Στους επιστρέψαντες
εύχομαι καλή υπομονή και αν δε μπορείτε να κάνετε υπομονή παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειές σας*, τότε ...
ΝΑ ΠΗΞΕΤΕ!!!** Μου Α Χα Χα Χα!!! ***

*Αφήστε τις @@ριές του τύπου "Δε χρειάζεται να κάνω υπομονή γιατί γέμισα τις μπαταρίες μου και δε μου χρειάζονται άλλες διακοπές"! ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΑ!
** Ξέρω, ξέρω..."Τί μπινές"...(και βάλε)
***Σατανικό γέλιο...

13 σχόλια:

Νek είπε...

Διακοπές....μπουχαχαχαα
Ας γελάσω....

Εγω θα πάω διακοπές το χειμώνα...


Που είσαι δεν θα μας πεις??

Ploutwnios είπε...

Διακοπές το χειμώνα ε; Καλή φάση!
Γι'αυτό κράτησα μια βδομάδα άδεια για το χειμώνα ;) Χε,χε...

Φέτος αναγκαστικά άλλαξα τις καλοκαιρινές μου συνήθειες, γύρισα την πλάτη μου στις αγαπημένες μου Κυκλάδες και έκανα μια μικρή τουρνέ στις Σποράδες. Καλά ήταν. Μάντεψε τί αμάξι νοίκιασα στη Σκιάθο!

tsontomar είπε...

tuxere, zilevo o travmatismenos.
ego potes mou den exo paei diakopes,klaps klaps.alla etsi einai,ematha na pernao ta kalokairia mou ston eksotiko Marmara.

Apo to zoi vgalmena

Ploutwnios είπε...

Έλα παραπονιάρη, ωραίος είναι ο Μαρμαράς!
Πώς πάει το χέρι;
Αλήθεια, άδεια για φρουτάκια έχεις;

tsontomar είπε...

simera ton evgala,
ponaei kai einai akinito,
o marmaras eksotikos alla varethika,
os kouloxeris dro paranomos,alla panta upo tin skepi tis ellinikis astunomias
diakopes san ton xeimona den exei.....

Grigsgr είπε...

Δεν πήζει κανείς οέο...
Πλούτο αγορίνα μου, έλα να σου φτιάξω κρεπούλα στην Crepa Land Δημ. Γούναρη 42. Δουλεύω εκεί πέρα καισε περιμένω. Έλα και παρασκευή ή Σάββατο ξημερώματα, εκεί θα είμαστε. Θα σε περιμένω. Να τα πούμε κι όλα.
Για να μην λες οτι κάνω διαφήμιση σημείωσε κάπου το μαγαζί και τη διεύθυνση και έλα να τα πούμε. θα σε περιμένω.

Ploutwnios είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση Γρηγοράκη. Νά'σαι καλά. Με την πρώτη ευκαιρία θα περάσω.

sardela είπε...

ttsktksktstk ma ti kapitalas!!ti pisinara apo piso soy!!(aaaaaa!) tsipa den exis pano soy kai dixneis teties proklitikes photos ston kosmaki??ourt !!!!! ;PP

Ploutwnios είπε...

Μόνο "καπιτάλας"; Και λίγα λες!

Ξέχασες το "ra"!

marilia είπε...

Ουλπ! Ήρθα και... σκιάχτηκα! Τρομοδιακοπέααααααααααααααααα!!!!

Μεταξύ μας... εγώ σέλω να δουλέψωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!! Βαρέθηκα να κάθομαιαιαιαιαιαιαιαιαι!!! Όχι, σοβαρολογώ!

Φιλιά στον μπέμπαρο...

Μαριλία

sardela είπε...

ante ra poy tha moy peis kai ti ksexasa :PP

Νek είπε...

φωτια!!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.