5.10.07

Περί Διαδικτυακών Φαντασμάτων – Διαδικτυακή Μεταφυσική Φιλοσοφία

Αυτή τη στιγμή που διαβάζεις αυτές εδώ τις γραμμές, επικοινωνείς νοητικά με ένα φάντασμα. Εμένα. Δε με ξέρεις, ούτε ουσιαστικά, ούτε τυπικά, ούτε καν εξωτερικά. Στην καλύτερη περίπτωση έχεις δει κάποιες φωτογραφίες μου. Με φαντάζεσαι. Είμαι λοιπόν ένα φάντασμα για σένα.

Αν εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις προσωπικών γνωριμιών, η λεγόμενη blogόσφαιρα απαρτίζεται από φαντάσματα. Ο καθένας από μας έχει μια φανταστική εικόνα των υπολοίπων bloggers, δηλαδή στην ουσία τους φαντασματοποιεί. Αν το καλοσκεφτεί κανείς, αυτή η ιστορία της blogόσφαιρας έχει πολλά κοινά με τις σεάνς επίκλησης πνευμάτων και επομένως ο καθένας από εμάς είναι και ένας διαδικτυακός πνευματιστής.


Χαμόγελο είναι αυτό που βλέπω; (Φάντασμα είμαι, τα πάντα βλέπω.)

Κακώς. Καλοσκεφτείτε το (ξανά).

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλω να επικοινωνήσω με το φάντασμα που γνωρίζω διαδικτυακά ως Fantoma. Τι πρέπει να κάνω; Πρέπει να ψάξω να βρω καταρχήν το blog του Fantoma, δηλαδή το μεταφυσικό επίπεδο στο οποίο κατοικεί αυτό το πνεύμα-φάντασμα. Πρέπει να αποκτήσω με άλλα λόγια πρόσβαση στη Πύλη της πραγματικότητάς του. Στη συνέχεια πρέπει να πραγματοποιήσω την επίκλησή του, δηλαδή να αφήσω κάποιο σχόλιο στο blog του. Αν η φόρμουλα της επίκλησης είναι πετυχημένη, τότε το φάντασμα θα ανταποκριθεί, δηλαδή αν του προκαλέσει ενδιαφέρον το σχόλιό μου θα μου απαντήσει, θα αποκτήσω επικοινωνία μαζί του. Οι αντιστοιχίες νομίζω ότι είναι πλέον πασιφανείς.


Ακούω ενστάσεις; Είπαμε, φάντασμα είμαι, ακούω τα πάντα! Εντάξει, εκτός από σκυλάδικα.

«Ποιος είπε ότι δε θα συναντηθούμε ποτέ»; ΟΚ, ίσως κάποιοι από εμάς συναντηθούμε κάποια στιγμή, αλλά και σύμφωνα με θεωρίες της μεταφυσικής, είναι πιθανό προ και σίγουρα μετά θάνατον να συναντήσουμε πνεύματα, κατοίκους της απέναντι όχθης.

«Έχω φωτογραφίες σου. Ξέρω πώς είσαι εξωτερικά». ΟΚ, αλλά και ο πνευματιστής που σκοπεύει να καλέσει το Μέγα Ναπολέοντα έχει στα χέρια του κάποιες εικόνες του προκειμένου να γίνει πιο αποτελεσματική η επίκλησή του. Αυτό σημαίνει ότι ο Μέγας Ναπολέων που θα σκάσει μύτη δεν είναι πνεύμα;

Πώς είπατε; "Δεν υπάρχουν φαντάσματα"; Δεν έχετε δεί ποτέ κανένα και απλά έχετε ακούσει ιστορίες άλλων που έχουν δεί; Αν το καλοσκεφτείτε (ξανά μανά), αυτήν την στιγμή εσείς είστε αυτοί «οι άλλοι», καθώς επικοινωνείτε με το πνεύμα μου, το οποίο – εγώ δηλαδή - δεν υπάρχει για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Μιλάω για τους ανθρώπους που ποτέ δε θα πέσουν πάνω στο blog μου. Δεν γνωρίζουν την ύπαρξή μου, επομένως δεν υπάρχω για αυτούς. Στην ιδανική περίπτωση που γνωρίσουν το blog μου όλοι οι άνθρωποι αυτού του πλανήτη, τότε πλέον, ναι, η ύπαρξή μου –ως πνεύμα- θα είναι αντικειμενικό γεγονός. Στην ακραία περίπτωση που καταστεί δυνατό να με γνωρίσουν από κοντά όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη μας, τότε πλέον μιλάμε για ενσάρκωση.

Τελικά, η μεταφυσική δεν είναι και τόσο «έξω από ‘δω», ε;


Τώρα, αν σας στοιχειώσουν αυτές οι σκέψεις –γιατί και οι σκέψεις φαντάσματα είναι- , μπορείτε ελεύθερα να τις μοιραστείτε με άλλα φαντάσματα ή συνανθρώπους σας (με σάρκα και οστά εννοώ). Ένα απλό πνεύμα είμαι, δε μπορώ να σας κυνηγήσω για κλοπή πνευματικών (!!!) δικαιωμάτων (τι ειρωνικό, ε;). Ποτέ όμως –σας εξορκίζω!-, προς Θεού, ποτέ μην αποκαλύψετε στους φίλους σας ότι όλα αυτά σας τα ψιθύρισε ένα φάντασμα!

Εκτός βέβαια κι αν σας πηγαίνουν εκείνες οι ωραίες λευκές μπλουζίτσες με τα μακριά ανθεκτικά μανίκια που δένουν στην πλάτη...


30 σχόλια:

sardela είπε...

ante pali me ta makrinaria soy:)))

i see dead people :PP
diladi ayto poy ida sto dream moy, poy de se exo dei pote live alla sto oneiro se eida,eida esena i to fantasma soy??:PP

Ploutwnios είπε...

Tο φάντασμά μου προφανώς...Αυτό σου απαντάει και αυτή τη στιγμή...

sardela είπε...

ouuuuuuuu i m so scared:)

Ανώνυμος είπε...

πραγματικά ωραιος συλλογισμός.εγω στη blogόσφαιρα μπήκα για να γράφω ασυναρτησίες όμως είναι πιο ενδιαφέρον απ'ότι το περίμενα και ίσως κάνω και κανένα σοβαρό post κάποια στιγμή.
αλήθεια σε περίπτωση που σ'αναγνωρίσει κανείς στο δρόμο απο τις φωτο που εχεις βγαλει στη Πύλη της Πραγματικότητάς σου,να σου απευθύνει το λόγο η προτιμάς να παραμείνεις φαντομάς και να τα λέτε μόνο απο κει?

Ploutwnios είπε...

Αν το καλοσκεφτείς (η λέξη-κλειδί τελικά), δεν υπάρχει τίποτα ασυνάρτητο, όλα συνδέονται μεταξύ τους. Απλά όταν εμείς αδυνατούμε να καταλάβουμε τις σχέσεις και τις αντιστοιχίες τους, τα βαφτίζουμε ασυναρτησίες για να μην πονοκεφαλιάζουμε αναζητώντας τη σχετικότητά τους ή απλά επειδή είμαστε ανυποψίαστοι.

Υ.Γ.1: Νομίζω ότι μου έδωσες υλικό για σκέψη και για κάποιο επόμενο post.
Υ.Γ.2: Μη παρασύρεσαι από το παρόν post και χαρακτηρίσεις κάπως το παρόν blog. Σε προειδοποιώ, είναι τελείως χαοτικό και τελείως αντι-σοβαροφανές.
Υ.Γ.3: Είμαι φιλικό πνεύμα. Αν κάποιος έχει την ατυχία και με συναντήσει έξω και μου μιλήσει, φυσικά θα παραμείνω στην πραγματικότά του. Με λίγα λόγια, είμαι κοινωνικό φάντασμα.

Νek είπε...

Σε χω δει κάπου κάπου σε ξέρω..

sardela είπε...

koybari egine to mialo moy me tis asinartisies,tis sxeseis kai tis antistoixies!iparxoyn kai atoma me mialo amoibadas edo,mi to ksexnate :PP

Ανώνυμος είπε...

χαίρομαι που σε ενέπνευσα,περιμένω σχετικό post!εχεις δίκιο για τις ασυναρτησίες και τη σημασία τους στο κάτω κάτω οι περισσότεροι στα blogs τους(και οχι μονο,απλά εμεις εδω μιλάμε για τη blogόσφαιρα)περιγράφουν άσχετα μεταξύ τους περιστατικά.δε βιάζομαι το να χαρακτηρίσω.είναι πολύ ενδιαφέρον,keep walking.

Sotona Dos είπε...

Ενδιαφερων παρομιασμος plouto! Mεσα σε ολα τα αλλα αυτο με τα blog ειναι οτι αν δεν φοβασαι να εκφρασεις ενα τυπο διαφορετικο που εχεις βαθια μεσα σου και δεν σου των βγαζουν οι γυρω σου.Ειναι <(Μαγεια)

tsontomar είπε...

Με μπερδέψατε τον άνθρωπο με αυτά που γράφετε.
Το μόνο που ξέρω από φαντάσματα είναι το μυθικό άσθμα ασθμάτων της Καιτούλας, το ‘σαν το μικρό φαντασματάκι τριγυρνάς, φαντασματάκι! Μέσα από τοίχους και παράθυρα περνάς, και με κατασκοπεύεις! Τι θα κάνω με σένα, τι θα κάνω με σένα πες μου!

TheMissKaten είπε...

a re poutw me ta fantasma- gorika sou! pantos, me i xoris fantasmata h blogosfaira exei ena mysthrio gi' autous pou variountai eukola alla agapoun thn epikoinonia. kai mia mageia , san tous radio producers pou kryvontai piso apo ta mikrofona kai spania vlepeis thn fatsa tous, ektos an eisai o Psarianos kai eklegesai voulefths! oso gia tis oraies lefkes blouzitses me ta makria anthektika manikia pou denoun sthn plath tis vrisko trendy! i like it!

sardela είπε...

a re mono ego kai i tsontomar exoyme to idio xamilo epipedo kai mas mperdeyoun ola ayta:PP

btw athlio tragoudi,kati moy thimizi alla eytixos de thimame pos paei i melodia..mpliakssssss

marilia είπε...

Σιγά, καλό μου φάντασμα, ...σκιάχτηκα! Έχεις κι αυτό το μαύρο φόντο... μπρρρρρρρρρρρ!!! :S:S:S:S:S

Dimitra είπε...

πνεύμα Δήμητρας καλεί Πλουτώνιο ακουειιιιιιιιιιί?
ολα καλά στο blogoσύμπαν αν και λίγο κουρασμένη απο το σουρτα φερτα στην πρωτέυουσα:)
ωραίο το θέμα δίκιο έχεις!

Ploutwnios είπε...

'Ελα βρε Marilia,που σκιάχτηκες, Κρητικοπούλα πράμα!

Περιπλανώμενο πνεύμα (ή αλλιώς σουρτούκα) Δήμητρα, το πνεύμα του Πλουτώνιου ακούειειειειει...

tsontomar είπε...

Ευχαριστώ φίλε και συναγωνιστή για την πρόταση που κάνεις στους χιλιάδες αναγνώστες σου να επισκεφτούν το ταπεινό διαδικτυακό μου στέκι. Τιμή μου και Καμάρι μου. Αν και ξέχασες το ! μετά το (η άλλη!). Διόρθωσε το σε παρακαλώ για να μην μπερδεύεται ο κόσμος.

Ploutwnios είπε...

Η τιμή είναι δική μου να έχω έστω και έμμεση σχέση με το πολυαναγνωσμένο(δεύτερο σε αναγνωσιμότητα με την Βίβλο) blog σου. Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω, ήταν να το προτείνω στους αναγνώστες-φίλους μου, οι οποίοι φυσικά είναι μετρημένοι στα χιλιάδες δάχτυλα των χεριών μου. Φαντάσου τί κιθάρα θα παίζω με τόσα δάχτυλα.

Υ.Γ.:Το λάθος μου διορθώθηκε ευθύς αμέσως από το πολυάριθμο προσωπικό του παρόντος επαγγελματικού βλογ.

tsontomar είπε...

Ευχαριστώ εγώ για την τιμή, η τιμή είναι δικιά μου. My price.
Τι είσαι, σαραντοχερούσας? Ποιος είσαι ο Χιώτης ή ο Τσίμης Χέντριξ? Εμφανίζεσαι σε κάποιο σχήμα λαικό ή Ροκς?

Πες μου σε παρακαλώ επίσης πως τα βγάζεις πέρα με τις υπέρογκες εισφορές στο ΙΚΑ των εργαζομένων στο Βλογ σου? Έχω πρόβλημα, έχω 7000 μαύρους (όχι στο χρώμα, ανασφάλιστους) και δουλεύουν και όλο τρώω πρόστιμα, δώσε ακόμη μια λύση σε παρακαλώ.

sardela είπε...

re tsontomar,sto elladistan zeis...an mi ti allo de tha eprepe na se problimatizei i katastasi ton eisforon sto ika..kseris posoi einai anasfalistoi xoris na iparxoyn prostima??ektos an se karfonoyn..malon tha xeis poloys exthrous :PP

tsontomar είπε...

Έτσι είναι Σαρδέλα,
Άσε που είμαι και τίμιος και φιλέλλην.

sardela είπε...

em an pas me ton stayro sto xeri tin patises!!akoma na matheis?edo epivravevonte oi kleftes kai oxi oi timioi..o thee moy ..se ti xora tha feroyme ta pedia mas :PP

Dimitra είπε...

άδειασε η κάμαρα των blogoπνευμάτων?
που πήγαν όλοι?
γειώθηκαν και δεν τους αρεσει πια εδώ?
χαχαχαχα
το πειραχτήρι και όχι σουρτούκι μαζέυτηκα αυτη την εβδομάδα.Που είσαι κύριε οικοδεσπότη όλα καλά?

Ploutwnios είπε...

Η κάμαρα των blogοπνευμάτων είναι πάντα γεμάτη και ταυτόχρονα πάντα άδεια. Μιλάμε για πνεύματα, μη ξεχνιέσαι. Πνεύματα πανταχού παρόντα. Αν κάνεις ησυχία και αφουγκραστείς προσεκτικά το γύρω χώρο σου, ίσως ακούσεις την ανάσα μου...

Υ.Γ.:Ευτυχώς που θυμήθηκα να αγοράσω listerine...

sardela είπε...

koukou!! edo eimai ego pantos :PP

Ploutwnios είπε...

Jambo! Κι εγώ!

tsontomar είπε...

Ποδηλατούπολη, και εγώ εδώ είμαι!

sardela είπε...

ta paidia pezei :PP

Ανώνυμος είπε...

hi vre! eime kainoyrgia stn parea.... m lene vaso. t leei pedes ola ok?

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ

Ploutwnios είπε...

Ποτέ δεν ξέρεις... Για δες, φοράς μήπως περίεργα ρούχα και έχεις βαρεθεί να σου φιλάνε το χέρι;