15.6.07

(Προ)περσινά ξινά(;) σταφύλια...



No comments...




12 σχόλια:

Νek είπε...

Ή εγώ είμαι άγνωστος ή αυτοί δεν ξέρουν ποιος είμαι.

Ποιοι είναι οι καλλιτέχνες στη photo?

Ploutwnios είπε...

Δεν έχεις παράπονο...Και βιντεάκι έβαλα για να σου φύγει η απορία. Danzig.

Νek είπε...

Σατανάδες..ουυυυ 666!!!

Ανώνυμος είπε...

Ainte re tempelh anevase kana post!!!

sardela είπε...

nai re petamene!!!!!!;pp

Ploutwnios είπε...

Ε, ναι λοιπόν...το παραδέχομαι! Είμαι και τεμπέλης και πεταμένος!

sardela είπε...

kai metriofron kai tapeinos gia na apodexese toys parapano xaraktirismoys!!mi poyn kalo logo gia sena amesos na toys apodexteis,psonara:PP

Grigsgr είπε...

Ει, ψιτ, αγόρι, τι κάνεις;
Χάθηκες εντελώς εσύ.
Α, επ ευκαιρίας να σου πω οτι έβαλα φωτό μου στο blog. Αν θέλεις δες τη φωτό που έχω στην κύρια σελίδα δεξιά.
:)

Ploutwnios είπε...

Sardela:
Ε, ναι λοιπόν...το παραδέχομαι! Είμαι και τεμπέλης και πεταμένος και μετριόφρων και ταπεινός και ψωνάρα! (Έχω βάλει τον αυτόματο απαντητή...)

grisgr:
ΟΚ, Γρηγοράκη θα μπω στο blog σου να σε απολαύσω! Θα μπαινοβγαίνω (όπως πάντα) στο blog σου να τα λέμε κάπου-κάπου, γιατί δυστυχώς δε μπαίνω πλέον στο blog της Demy's.

sardela είπε...

aytomato apantiti?kseroyn kai apo tetia proigmeni texnologia,tsompanides san esena?eyge,me ekpliseis :PP

Ploutwnios είπε...

Ε, όχι και τσομπάνης...Με πληγώνεις. Ποιμένας έστω!

sardela είπε...

oi tsompanides ehm signomi,oi poimenes de pligononte, einai sklira,akatergasta agoria!!poimenas it is then,an ayto de se pligonei:)